ناوسالار حسینی در گفت‌و گو با دفاع مقدس:

نقش رهبری در کنترل فتنه بی‌بدیل بود

معاونت سیاسی نیروی دریایی سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب، با ایجاد بصیرت در مردم، اولین نقش را در مهار فتنه در پیش گرفتند.
کد خبر: ۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳ - 31December 2013

نقش رهبری در کنترل فتنه بی‌بدیل بود

ناوسالار یکم پاسدار قاسم حسینی معاونت سیاسی نیروی دریایی سپاه، درگفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس با بیان اینکه رهبری در کنترل و مدیریت بحران سال 1388 نقش بی بدیلی را ایفا کردند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، با ایجاد بصیرت در مردم، اولین نقش را در مهار فتنه در پیش گرفتند.

وی تبیین نقش خواص را از دیگر اقدامات رهبر معظم انقلاب برشمرد و افزود: باید توجه داشت خواص در ایجاد و کنترل فتنه نقش مهمی داشتند و سکوت یا حرکت آنها می توانست در ایجاد و یا آرام کردن آن تاثیرگذار باشد.

معاونت سیاسی نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: از دیگر اقدامات رهبر معظم انقلاب، تبیین و واکاوی سناریوی دشمنی بود که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در صدد ضربه زدن به نظام و این حکومت بود.

حسینی، فتنه را سناریویی از پیش طراحی شده خواند و خاطرنشان کرد: دشمن قبل از انتخابات در صدد بود تا انتخابات را تعطیل و در حین برگزاری نیز به دنبال حضور کمرنگ مردم در صحنه بود و پس از برگزاری هم در پی زیر سوال بردن بهترین نوع دموکراسی و انتخابات آزاد موجود در کشور بود که با درایت رهبری این موضوع برای مردم جامعه تبیین شد.

وی پاسخ به شبهات مردم و تشریح جنگ نرم دشمن علیه انقلاب اسلامی را از دیگر اقدامات رهبری برشمرد و بیان کرد: دشمن پیوسته درصدد ایجاد جنگ نرم و یا انقلاب مخملی در ایران بود که با توصیه رهبری مبنی بر قانون گرایی و پی گیری مسائل و مشکلات پیش آمده از طریق قانون، این موضوع خنثی شد.

معاونت سیاسی نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: ملت ایران با حضور در صحنه 9 دی، انقلاب خود را در مقابل دشمنان بیمه کردند و اگر امروز دشمنان ما پای میز مذاکره آمدهاند به خاطر حضور مردم همیشه در صحنه است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار