حجت‌الاسلام صداقت:

هدف گروه‌های تکفیری ایجاد اختلاف در بین مسلمانان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: امروز ما بیش از گذشته نیاز به وحدت داریم، چرا که تفرقه باعث خوشحالی دشمنان است.
کد خبر: ۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲ - 21January 2014

هدف گروه‌های تکفیری ایجاد اختلاف در بین مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حجت الاسلام و المسلمین عبدالنبی صداقت" مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران در مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در مجموعه هوا دریا نیروی دریایی سپاه با اشاره به ایام هفته وحدت و سیره عملی رسول اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) گفت: خداوند پیامبر را به عنوان اسوه و الگو معرفی کرده است.

وی افزود: برای آشنایی بیشتر ما با سیره ایشان، در آیات گوناگون قرآن کریم به برخی ویژگیهای آن حضرت اشاره شده است.
 
حجت الاسلام صداقت اظهار کرد: موضوع وحدت در امت اسلامی از جمله مقولاتی است که از صدر اسلام توسط پیامبر و پیشوایان دینی و دلسوزان امت اسلامی بر آن تأکید شده است، ولی آنچه که امروز به عنوان اختلاف در امت اسلامی شاهد هستیم، نتیجه تلاش و توطئه دشمن و همراهی برخی گروههای تکفیری و دشمنان واقعی اسلام است.
 
وی در پایان تاکید کرد: امروز ما بیش از گذشته نیاز به وحدت داریم چرا که تفرقه باعث خوشحالی دشمنان است و از سوی دیگر متأسفانه در خاورمیانه و منطقه غرب آسیا، شاهد آن هستیم که عدهای با کینه توزی و با توسل به عملیات انتحاری و با شعار الله اکبر، برادران دینی ما را میکشند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار