جمع‌آوری آثار شهدا و رزمندگان سیستان و بلوچستان هم‌زمان با ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس

جلسه کارگروه تامین محتوا مرکز فرهنگی دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با حضور رده‌های نظامی، انتظامی، جهاد، بنیاد شهید و دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵ - 19February 2014

جمع‌آوری آثار شهدا و رزمندگان سیستان و بلوچستان هم‌زمان با ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از زاهدان، سرهنگ «حمزه دهقان» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار کرد: همزمان با ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، تلاش جهت تامین محتوا انجام شود تا مدارک، خاطرات و آثار شهدا و رزمندگان قبل از نابود شدن، جمعآوری و نگهداری شود.

وی افزود: این کار تلاش همه ارگانهای و دستگاهها را میطلبد تا بتوانیم به نحو شایستهای رشادتهای فرزندان انقلاب را به نسلهای آینده منتقل کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فضا برای مرکز فرهنگی به اندازه کافی پیش بینی شده است، تصریح کرد: بخشی از موزه در خصوص وقایعی که در استان اتفاق افتاده است، در نظر گرفته شده است.

در ادامه جلسه نمایندگان ردههای نظامی، انتظامی، بنیاد شهید و جهاد سازندگی نظرات و پیشنهادات خود را بیان کرده و مقرر شد کارگروهها نسبت به جمع آوری بقایای باقی مانده و اسناد و مدارک از ۸ سال دفاع مقدس با اداره کل حفظ آثار همکاری کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار