علی اوسط هاشمی:

نسل آینده نام شهید و فرهنگ شهادت را در اولویت قرار دهند

استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، یاد و خاطره شهدای این استان مرزی به ویژه سرداران و ۲۰۰ شهید غرب زاهدان را گرامی داشت.
کد خبر: ۱۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷ - 26February 2014

نسل آینده نام شهید و فرهنگ شهادت را در اولویت قرار دهند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از زاهدان، "علی اوسط هاشمی" استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، یاد و خاطره شهدای این استان مرزی به ویژه سرداران و ۲۰۰ شهید غرب زاهدان را گرامی داشت.

در بخشی از این پیام آمده است: درود بیکران میفرستم به ارواح طیبه شهدا به ویژه امیر قافله این دیار سردار شهید حاج قاسم میرحسینی و سردار شهید حاج محمد حسین کریمپور و شهدای والامقام کربلای ۵ و غرب زاهدان و از خداوند سبحان عزت و سرافرازی ملت بزرگ ایران را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید مسئلت دارم.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین به مناسبت برگزاری یادواره شهدای غرب زاهدان، ابراز امیدواری کرد: به مدد صبر و پایمردی خانواده معظم شهدا، بهتر بیندیشیم و رفتار کنیم تا قلوبمان نسبت به هم در خدمت رسانی به مردم شریف و عزیز استان نزدیکتر از قبل باشد.

هاشمی در ادامه میافزاید: امروز پاسداری از خون پاک شهیدان در واقع زنده نگهداشتن یاد و نام آنان است که باید در جامعه طنین انداز شود و کردار، رفتار، نگاه و اندیشه ما به ویژه با نسل جوان و نوجوان متاثر از خون پر برکت عزیزان شهید باشد و نسل آینده نیز نام شهید و فرهنگ شهادت را در اولویت قرار دهند.

یادواره سردار شهید حاج محمد حسین کریمپور و شهدای غرب زاهدان فردا پنجشنبه در مسجد الزهرا (س) زاهدان برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار