فرهنگ دفاع مقدس زمینه ساز پیروزی در جنگ نرم است

مدیر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگ دفاع مقدس برای نظام و انقلاب اسلامی تولید قدرت کرده و می‌تواند زمینه ساز پیروزی ما در جنگ نرم باشد.
کد خبر: ۱۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷ - 22February 2014

فرهنگ دفاع مقدس زمینه ساز پیروزی در جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سرهنگ دهقان" مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در همایش پیاده روی ۲۰۰۰ نفری بازنشستگان نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت و حفظ ارزشهای دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس در تولید و نهادینه کردن قدرت نظام اسلامی مهمترین نقش را ایفا کرده و این قدرت تا به امروز توانسته است انقلاب را در گذرگاههای سخت به سلامت عبور دهد.

وی افزود: امروز هم با استفاده از همان فرهنگ دفاع مقدس و روحیه ایثار و مقاومت میتوانیم در عرصۀ جنگ نرم و دستیابی به انرژی صلح آمیز هستهای بر قدرتهای استکباری و زیاده خواه پیروز شویم.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس زاهدان در ادامه با اشاره به سالروز عملیات بدر، رشادتهای رزمندگان اسلام در این عملیات را یادآور شده و بر لزوم تداوم راه شهدای گرانقدر دفاع مقدس تاکید نمود.

شایان ذکر است این برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با سالروز عملیات بدر در منطقه سیستان از جوار شهدای گمنام شهرستان زابل تا سالن ورزشی حجاب برگزار گردید.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار