طرح شهدای هسته‌ای با تربت کربلا روی بوم هنرمند سیستانی

جوان هنرمند سیستانی تصاویر شهدای انرژی هسته‌ای را با تربت پاک کربلا بر روی بوم نقاشی طراحی کرد.
کد خبر: ۱۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰ - 02March 2014

طرح شهدای هسته‌ای با تربت کربلا روی بوم هنرمند سیستانی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از عصر هامون، "رمضان نورا" جوان هنرمند سیستانی گفت: به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصاویر شهدای انرژی هستهای را با تربت پاک کربلا بر روی بوم نقاشی طراحی کردم.

وی ادامه داد: از ۱ اسفند طراحی این آثار با ارزش را آغاز کرده و عکس ۶ شهید هستهای را با تربت کربلا در هفته گذشته به پایان رساندم.

این جوان خوش ذوق سیستانی هدف خود را از انتخاب شهدای هستهای، سرافرازی ایران اسلامی و سرافکندگی دشمنان اسلام بیان کرد و افزود: شرایط سیاسی و بین المللی کشور در خصوص مذاکرات انرژی هستهای که در حال حاضر مطرح است، یکی دیگر از مهمترین دلایل انتخاب شهدای هستهای و طراحی عکس آنها با تربت پاک کربلا است تا به جهانیان اعلام کنیم ما به باورهای انقلاب اسلامی پایبندیم و هرگز خون پاک و اهداف بلند شهدای ایران اسلامی را فراموش نخواهیم کرد.

نورا تصریح کرد: عکس ۶شهید هستهای اواسط اسفند ماه امسال در مزار شهدای زاهدان با حضور مسئولین استانی رونمایی خواهد شد و روز ۲۲ اسفند با همکاری سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران استان تهران شخصاً این طرح را به خانواده شهدا تقدیم میکنم.

وی تاکنون ۱۴ اثر در زمینههای مختلف فرهنگی و هنری ثبت جهانی گینس کرده است و بزرگترین آرزوی وی تقدیم آثارش به مقام معظم رهبری است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار