حجت‌الاسلام علی رضایی:

شهدا از اسلام و سیره پیامبر(ص) تبعیت کردند

رئیس سازمان بسیج طلاب کشور گفت: شهدا با شهادت در مسیر حق، به تعهدات خود عمل کردند و امروز ما باید ادامه دهندۀ راه آنان باشیم تا عاقبت بخیر شویم.
کد خبر: ۱۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷ - 03March 2014

شهدا از اسلام و سیره پیامبر(ص) تبعیت کردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از زاهدان، حجتالاسلام والمسلمین "علی رضایی" صبح امروز در یادواره ۳۶۲ شهید تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی اظهار کرد: شهدا از اسلام و سیره پیامبر(ص) تبعیت کردند و خوشا به حال کسی که زندگی را براساس اهداف و سیره پیامبر(ص) انتخاب کرد.

وی افزود: شهدا با شهادت در مسیر حق، به تعهدات خود عمل کردند و امروز نیز ما باید راه آنها را ادامه دهیم تا عاقبت بخیر شویم.

* ایثارگری شهدا اهداف دشمن را خنثی کرد

در ادامه، فرمانده تیپ تکاور ۱۱۰ سلمان فارسی نیز گفت: ایثارگریها و جانفشانیهای شهدا را، در دفاع از انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئههای دشمن نمیتوان فراموش کرد.

قربان محمد اشعری افزود: هرچه قدر که در راه شهدا و برگزاری اینگونه مراسم تلاش کنیم قادر به ادای دِین شهدا نخواهیم بود.

وی ادامه داد: درود خداوند بر پدران و مادران شهدا که از دامان پاکشان فرزندانی صالح را پرورش و نثار انقلاب و دفاع از این نظام کردند و در واقع شهدا جان خود را هدیه تا اسلام زنده بماند.

فرمانده تیپ تکاور ۱۱۰ سلمان فارسی ادامه داد: دشمن غافل بود که در مقابل جوانان و مردم مسلمان ایران ایستاده است، چرا که اعتقاد و ایمان مردم همه معادلات آنها را بر هم زد و شهدا با ایثار خونشان در این امر نقش بسزایی داشتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار