بانوی فعال درستاد پشتیبانی جنگ در گفت‌وگو با دفاع مقدس

خستگی در دوران دفاع مقدس بی معنی بود

بانوی فعال درستاد پشتیبانی جنگ گفت: جهاد فقط تیراندازی نیست بلکه کمک های تدارکاتی پشت جبهه خود سهمی بزرگ در موفقیت رزمندگان در دوران دفاع مقدس داشت.
کد خبر: ۱۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰ - 22February 2014

خستگی در دوران دفاع مقدس بی معنی بود

"شهناز کشاورز" از بانوان فعال در ستاد پشتیبانی جنگ در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس، اظهارداشت: بانوان دردوران دفاع مقدس با تشکیل ستادهای مردمی پشتیبانی جنگ نشان دادند که میتوانند در سنگر جهاد در راه خدا قرار بگیرند؛ زیرا جهاد فقط تیراندازی نیست بلکه کمک های تدارکاتی پشت جبهه خود سهمی بزرگ در موفقیت رزمندگان داشت.

کشاورز با بیان اینکه در زمان جنگ به بافتن کلاه برای رزمندگان می پرداخت، افزود: در ابتدای جنگ و سرد شدن هوا به فکر بافتن کلاه برای رزمندگان افتادم و با مادرم شروع به بافتن کلاه برای رزمندگان کردم. درایام سال کارمان همین بود تاجایی که با وجود گرمای طاقت فرسای تابستان هیچگاه کارمان متوقف نشد و با علاقه زیاد به بافتن کلاه ادامه دادیم؛ زیرا کار برای رضای خدا بود و خستگی معنایی نداشت.
 
این بانوی فعال درستاد پشتیبانی جنگ تصریح کرد: در فصل زمستان بدلیل نیاز بالای جبهه ها به کلاه، تا پاسی از شب بیدارمانده و کلاه می بافتیم؛ بطوریکه هم اکنون نوک انگشتانم به علت فرو رفتن میل بافتنی بی حس شده و عصبش از کار افتاده است.
 
وی با بیان اینکه هیچگاه از این که برای شهدا و رزمندگان کاری انجام داده، پشیمان نیست، خاطر نشان کرد: افتخارم این است که درستاد پشتیبانی جنگ در کنار مادران و همسران شهدا فعالیت کرده و امیدوارم مورد شفاعت شهدا قرار گیرم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار