مروری بر خاطرات بانوان فعال در جنگ تحمیلی

خدمت به رزمندگان برایم لذت‌بخش بود

یک بانوی فعال درستاد پشتیبانی جنگ، گفت: دردوران دفاع مقدس شستن لباس رزمندگان حداقل کاری که بود که می توانستم انجام دهم. خوشحال بودم از اینکه با انجام کاری کوچک، عاشقانه در راه اقتدار وطنم قدمی برمی‌دارم.
کد خبر: ۱۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱ - 03March 2014

خدمت به رزمندگان برایم لذت‌بخش بود

سمیه عزیزی بانوی فعال درستاد پشتیبانی جنگ، در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار کرد: با وجود اینکه در زمان جنگ تحمیلی سن کمی داشتم و تازه ازدواج کرده بودم؛ اما بسیار علاقه داشتم بتوانم به رزمندگان اسلام خدمت کنم، حتی اگر شستن لباس آنها باشد.

عزیزی ادامه داد: یک روز در حالیکه از درب منزل بیرون آمدم، رزمنده ای را دیدم که از خانه همسایه بیرون آمد و عازم جبهه بود. به خانه آنها رفته و با مادرش صحبت کردم تا اجازه بدهد لباسهای فرزندش را بشویم. در ابتدا مادرش قبول نمی کرد اما وقتی اصرارهای مرا دید، قبول کرد و از آن به بعد هر وقت پسرش به منزل می آمد، لباس هایش را می شستم.

این بانوی فعال در ستاد پشتیبانی جنگ با بیان اینکه شستن لباس رزمندگان لذت بخش بود، تصریح کرد: سعی می کردم لباس رزمندگان را تمیز و با دقت بشویم به طوری که پسر همسایه مان به مادرش گفته بود دوستانم می گویند لباس های تو از شدت تمیزی برق خاصی می زند.

وی با بیان اینکه از پسر همسایه خواسته بودم تا لباس دوستانش را نیز برای شستن بیاورد، افزود: هنگامی که از من علت این کار را پرسیدند، گفتم می خواهم به رزمندگانی که با اطاعت از فرمان امام خمینی (ره)  برای دفاع از اسلام به جبهه رفته اند، خدمتی کرده باشم.

عزیزی تصریح کرد: با توجه به سن کمی که داشتم، شستن لباس رزمندگان حداقل کاری که بود که می توانستم انجام دهم. خوشحال بودم از اینکه با انجام کاری کوچک، در راه اقتدار وطنم قدمی برمی دارم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار