حجت الاسلام روحانی:

اهداف سلطه گران با بیداری اسلامی نقش بر آب شده است

رئیس بنیادتاریخ انقلاب اسلامی بر لزوم حضور گسترده ومیلیونی آحاد ملت ایران در راهپیمایی عظیم و جهانی قدس تأکید کردوگفت: بیداری اسلامی در منطقه باید تقویت شود و راهپیمایی روز قدس بیانگر بیداری اسلامی است.
کد خبر: ۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴ - 02August 2013

اهداف سلطه گران با بیداری اسلامی نقش بر آب شده است

 

حجت الاسلام سیدحمید روحانی درگفت وگوی اختصاصی باخبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: باتوجه به تحولات اخیر درمنطقه وکشتار مسلمانان و شیعیان بی گناه توسط عوامل تروریستی، می طلبد مسلمانان با اتحاد وانسجام بیشتر، موج بیداری اسلامی را تقویت کرده تا اهداف نظام سلطه نقش بر آب شود.

وی حرکت تدبیرانه وهوشمندانه امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس را ستود وگفت:امام(ره) اعتقاد داشت که اسرائیل این غده سرطانی باید از بین برود و خوشبختانه حرکت های ملل مسلمان در چندسال اخیر در راهپیمایی های روز قدس، بیانگر این است که قدس شریف باید از چنگال توطئه گران آزاد شود.

وی گفت: با در نظرگرفتن اوضاعی که رژیم صهیونیستی و آمریکا در خاورمیانه پدید آورده اند و خونریزی های که درکشورهای اسلامی به راه انداخته اند، ملتهای مسلمان وامت اسلامی باید بیش از پیش درصف واحدی بیاستند تا اجازه توطئه به دشمنان ندهند.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: استکبارجهانی تلاش دارد با ایجاد تفرقه واختلاف میان مسلمانان شیعه و سنی وهمچنین خونریزی و جنایت درکشورهای مسلمان، به اهداف خود نزدیک تر شده و بیداری اسلامی را تضعیف کنند که ما در این شرایط باید هوشیارانه عمل کرده و بر وحدت خود بیافزاییم.

وی خاطرنشان کرد: بیداری  اسلامی که در کشورهای اسلامی وعربی پدید آمده است قطعا رژیم صهیونیستی را به خطر جدی ای مواجه کرده و چنان که تا دیروز رژیم صهیونیستی با امید به کسانی مثل آل صعود، آل خلیفه،حسنی مبارک، ملک عبداله و ...داشت برای حفظ منافع خود حرکت می کرد، ولی امروز با موج بیداری اسلامی در میان کشورهای مسلمان، استکبارگران نمی توانند نقشی در پاسداری از منافع اسرائیل داشته باشند.

رئیس بنیاد تاریخ انقلاب اسلامی تأکید کرد: باید همه طیف های مردم امروز به حمایت ازمردم بی دفاع فلسطین در صحنه حضور داشته باشند تا بازتاب حضور گسترده این راهپیمایی مانند گذشته در جهان طنین انداز شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار