روز جهانی قدس؛ روز مطالبه حقوق پایمال شده میلیون‌ها انسان آزاده است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای ضمن دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس آورده است: روز جهانی قدس؛ روز مطالبه حقوق پایمال شده میلیون‌ها انسان آزاده است.
کد خبر: ۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹ - 31July 2013

روز جهانی قدس؛ روز مطالبه حقوق پایمال شده میلیون‌ها انسان آزاده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه روز جهانی قدس با صدور اطلاعیهای از ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور پرشور، انقلابی، آگاهانه و حماسی خود ضمن اعلام حمایت همهجانبه از آرمان بزرگ و مقدس آزادی قدس شریف، خشم و نفرت و انزجار خود را از نظام ظالمانه استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل فریاد زنند. در این اطلاعیه آمده است:

حضرت امام خمینی(ره) با شناخت درست و درک صحیح و دوراندیشی زکاوتمندانه « روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان » را به روز به صحنه کشاندن همه ظرفیت جهان اسلام و ارادههای پولادین ملتهای آزاده در برابر حملهها و یورشهای وحشیانه نظام خونآشام صهیونیسم بینالملل به قبلهگاه اول مسلمین و پاره تن جهان اسلام تبدیل کرد.
 
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: "روز جهانی قدس"؛ روز مطالبه حقوق پایمال شده میلیونها انسان آزاده و مسلمان در سرزمینهای اشغالی فلسطین از چنگال دژخیمان صهیونیست است.
 
"روز جهانی قدس"؛ فریاد آزادی سرزمینهای اشغالی و قدس شریف است که به ابتکار حضرت امام راحل و رهنمودهای راهبردی و راهگشای مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) به نماد بزرگ اعلام انزجار و خشم جهان اسلام و مسلمین از نظام ظالمانه کفر و استکبار و سلطه جهانی بدل شده است.
 
در سالهای اخیر که «جبهه سلطه و استکبار جهانی» از ترس و وحشت رویارویی با منطق نورانی، مستدل اسلامی ـ دینی چارهای جز خودزنی در برخی مواقع و حمله به مقدسات اسلامی و تحریف و تغییر معارف اسلامی و دست زدن به اشغال و تخریب نمی دیدند ، در اقداماتی از روی استیصال و دستپاچگی سعی در انحراف و مصادره جریان بیداری و قیامها و انقلابهای اسلامی و مردمی در کشورها و بلاد اسلامی داشته و با طرح نقشههای فریب و تبلیغ کاذب و اغوا سعی در انحراف افکار عمومی جهان اسلام از مسائل دست اول و مهم و شکستهای پی در پی خود به ویژه در جنگهای 33 روزه جنوب لبنان و 22 روزه غزه داشته و در پی بی آبرویی خود ، از این طریق ، به دنبال کسب آبرویی برای خود هستند.
 
اینک ملت مؤمن، انقلابی و روزهدار ایران اسلامی در برههای که نظام سلطه و استکبار جهانی با فتنهانگیزی در کشورهای اسلامی، قصد تضعیف اسلام و جبهه بیداری اسلامی را دارد، با شناخت درست و درک لحظهها و بصیرتمندی خود پرشورتر از سالهای قبل نسبت به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام ،همصدا و همدل با سایر مسلمانان در دیگر بلاد اسلامی خواهند خروشید و فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهند داد.
 
ویژه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال (جمعه یازدهم مرداد مصادف با 24 رمضانالمبارک) در بیش از 770 شهر و شهرستان سراسر کشور از مسیرهای اعلام شده به سمت میعادگاههای نماز جمعه برگزار میشود.
 
این مراسم نیز در تهران از «ساعت 10:30صبح» از مسیرهای 9 گانه اعلامی از سوی دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به سمت میعادگاه نماز جمعه(دانشگاه تهران) برگزار میشود.
 
در مراسم تهران سخنران اصلی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس " محمود احمدینژاد"، رئیس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود و پس از قرائت قطعنامه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، امام جمعه موقت نماز جمعه تهران، " سید احمد خاتمی" عضو مجلس خبرگان رهبری به ایراد خطبه میپردازند.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن گرامیداشت مجدد روز جهانی قدس از همه مردم فهیم و شریف ایران اسلامی از تمامی صنوف، اقشار و آحاد مختلف مردم و تشکلهای مردمی، احزاب، جناحها و دستههای سیاسی ـ اجتماعی وفادار به انقلاب اسلامی و آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و قدس شریف بار دیگر دعوت میکند تا با خلق حماسهای سیاسی؛ وحدت و اتحاد امت رسولالله را حول قبله اول مسلمین( قدس شریف) برای جهان به نمایش بگذارند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار