بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 85

ابوشریف: ایران در تمامی عرصه‌ها در کنار مقاومت اسلامی است

نماینده جهاد اسلامی فلسطین ضمن اشاره به حمایت‌های بی‌دریغ جمهوری اسلامی ایران گفت: بارها این سوال را از خودمان پرسیده‌ایم که اگر در تمام این سال‌ها از حضور ایران بهره‌مند نمی‌شدیم چه می‌کردیم؟
کد خبر: ۳۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳ - 11November 2014

ابوشریف: ایران در تمامی عرصه‌ها در کنار مقاومت اسلامی است

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس مستقر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به حمایتهای بیدریغ انقلاب اسلامی از مردم ستمدیده فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران نه الان بلکه از ابتدای پیدایش انقلاب اسلامی نقش مهمی را در حمایت از محور مقاومت به عهده گرفته است به گونهای که ایران قضییه فلسطین را به صورت دقیق و درست اعلام  کرد و امام خمینی(ره) به مسئله فلسطین واقعا آگاه بود و توانست جنبههای مختلف این مشکل جهان اسلام را بیان کند. جمهوری اسلامی با تلاشهایی که داشت توانست مسئله فلسطین را در صدر و مرکز جهان اسلام قرار دهد.

وی افزود: ایران به صورت کامل در کنار مردم فلسطین ایستاد و در سطوح معنوی، مادی و سیاسی در کنار فلسطین ماند و از او حمایت کرد و در برابر تمام توطئهها علیه مردم فلسطین ایستادگی کرد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان کمکهای مادی و معنوی ایران، اظهار داشت: به صورت عملی ایران هرگونه کمکی را در اختیار ما قرار داد و به گروههای مقاومت فلسطین به مقدار بسیار زیادی کمک کرد. این کمکها هم جنبههای آموزشی و هم تسلیحاتی را در بر گرفته است و ایران با ایجاد گروههای مهمی مانند حزبالله به تقویت مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی پرداخته است به طوری که در طی این سالها حزبالله گروهی لقب گرفته است که توانسته تاثیر زیادی را بر مسئله فلسطین و معادلات منطقه داشته باشد.

ابو شریف در پایان تصریح کرد: حضور ایران در صحنه در واقع خروج مصر از گروه کشورهای حمایت کننده از فلسطین را جبران کرد و این سوال همیشه مطرح است که اگر از سال 1357 واقعا ایران اسلامی و جمهوری اسلامی متولد نمیشد ما چه کار میکردیم؟

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها