حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی:

باید فرهنگ بی‌بدیل دفاع مقدس را در جامعه جاری کنیم

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: ما باید با فعالیت‌های جریان‌ساز، فرهنگ بی‌بدیل دفاع مقدس را در جامعه جاری کنیم.
کد خبر: ۱۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰ - 30January 2014

باید فرهنگ بی‌بدیل دفاع مقدس را در جامعه جاری کنیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از اصفهان، حجتالاسلام "حیدر مصلحی" رییس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان بازدید کرد.

حجتالاسلام مصلحی در نشستی با حضور مسئولین بنیاد استان اصفهان، با اشاره به نقش بیبدیل مردم اصفهان در دوران دفاع مقدس و حضور پرشور و شعور روحانیون این استان در مناطق عملیاتی، گفت: چیزی که دلم را می سوزاند این است که اصفهان موزه جنگ ندارد.

رییس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که دفاع مقدس گنجینهای تمام نشدنی است، تصریح کرد: ما باید با فعالیتهای جریانساز، فرهنگ بیبدیل دفاع مقدس را در جامعه جاری کنیم.

وی افزود: این انتظار از استان اصفهان که در همه عرصهها پیشگام بوده است، بیشتر میباشد تا با ارائه راهکارها و روشهای صحیح بتواند فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را در اندیشه، باور و منش مردم و مسئولان نهادینه کند.

سردار "مجتبی شیروانیان" مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان نیز ضمن عرض خیر مقدم و تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر به تبیین فعالیتها و عمده تلاشهای این بنیاد در حفظ و نشر فرهنگ دفاع مقدس پرداخت.

شیروانیان با بیان اینکه اصفهان همهساله پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است، تاکید کرد: برخی کمتوجهیها از سمت مسئولین برای ارائه جانفشانیهای مردم شهیدپرور استان اصفهان در دوران دفاع مقدس، باعث شده تا موزه دفاع مقدس این استان ناتمام باقی بماند.

وی افزود: امروز گلستان شهدای اصفهان تنها مکان برای ماوای گردشگران مذهبی و معنوی این شهر است.

شایان ذکر است، حجت الاسلام مصلحی در این سفر از روند ساخت پروژه مرکز فرهنگی (موزه) دفاع مقدس استان اصفهان و همیچنین معاونتهای تخصصی بنیاد بازدید کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار