اجمالی/ حجت‌الاسلام مصلحی در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد

ضرورت ایفای نقش فعال‌تر روحانیت در ترویج ارزش‌های دفاع مقدس

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس بر ضرورت ایفای نقش بیشتر قشر روحانی و طلبه در ترویج ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵ - 13January 2014

ضرورت ایفای نقش فعال‌تر روحانیت در ترویج ارزش‌های دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به اجر و پاداش کار خیر در نزد خداوند متعال گفت: ترویج ارزشهای دفاع مقدس به وسیله بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یکی از کارهای حسنهای است که باید هر روز توسعه پیدا کند و گامهای نو در این عرصه برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه احیاء و گسترش ارزشهای دفاع مقدس میتواند زمینهساز رشد فرهنگی کشور باشد، تاکید کرد: مقام معظم رهبری یک سیاست کلی را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبیین فرمودند و اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه ساختن آن در اندیشه، باور و منش مردم و مسئولان را راه مقابله با عوامل تضعیف کننده انقلاب اسلامی و وظیفه تمام نهادهای مسئول در حوزه دفاع مقدس دانستند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به ضرورت ایفای نقش بیشتر روحانیون سراسر کشور برای ترویج ارزشهای دفاع مقدس، گفت: نقش روحانیت در تقویت بنیه اعتقادی رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تعمیق این مفاهیم در بین مردم بسیار مهم و ویژه بود.

حجتالاسلام والمسلمین مصلحی، نسبتِ شهدای روحانی به کل جمعیت این قشر در کشور را مثال زدنی دانست و افزود: روحانیت در زمینهسازی فعالیت جوانان چه در دوران دفاع مقدس و چه در حال حاضر نقش بسزایی داشته و دارد و باید روش تبلیغ در زمان جنگ برای حضور جوانان در جبهههای نبرد و روشهای ابداعی آن دوره برای جذب اقشار مختلف مردم مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
پربیننده ها