حجت‌الاسلام والمسلمین "حیدر مصلحی":

حسن خلق و استقامت پیامبر اسلام الگویی مناسب برای بشر امروز است

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در جمع پاسداران سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم گفت: نقش و فعالیت پیامبر اکرم(ص) تا حدی بود که اثرات آن تا به امروز برقرار است و بشریت هنوز از وجود پربرکت پیامبر(ص) بهره می‌برد.
کد خبر: ۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸ - 18January 2014

حسن خلق و استقامت پیامبر اسلام الگویی مناسب برای بشر امروز است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "حیدر مصلحی" رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس صبح امروز در بین پاسداران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس لشکر علی ابن ابیطالب قم حضور یافت و پس از تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص) و تولید امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: حسن خلق و استقامت پیامبر اسلام ویژگیهایی است که ایشان را از دیگر پیامبران متمایز میکند.

وی افزود: پیامبر اسلام با تکیه بر این دو خصوصیت اخلاقی توانست نقش بسزایی را در جامعه اعراب صدر اسلام ایفا کند. نقش و فعالیت پیامبر اکرم(ص) تا حدی بود که اثرات آن تا به امروز برقرار است و بشریت هنوز از وجود پربرکت پیامبر(ص) بهره میبرد.

حجتالاسلام والمسلمین مصلحی فتنه ۸۸ را یک برنامهریزی بین المللی خواند و گفت: در دیدار با یکی از وزرای امور خارجه کشورهای عربی اسنادی را به مقامات این کشور نشان دادم که مبالغ کمک هنگفت به برخی از فتنهگران در سال ۸۸ را فاش میکرد.

وی افزود: یکی از عوامل مهم و اساسی شکست دشمن در فتنه ۸۸هماهنگی و انسجام مجموعه نظام ۸۸ بود. امروز برخی به دنبال این هستند که فتنه را یک دعوای سیاسی داخلی توصیف کنند که با هوشیاری مسئولین نظام موفق نخواهند شد.

حجتالاسلام والمسلمین مصلحی در پایان تاکید کرد: موقعیت اقتصادی که کشور ما در اوج تحریمها داشت بسیار بهتر از زمان جنگ تحمیلی بود. در زمان هشت سال جنگ تحمیلی کشتیهای حامل مواد غذایی و مواد ضروری در خلیج فارس مورد حمله دشمن قرار میگرفت، ولی امروز جریان واردات کالا به خوبی ادامه دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار