مصلحی:

آمریکا با استفاده از جنگ نرم به دنبال نابودی هویت و شعارهای انقلاب است

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: استکبار دقیقاً دنبال این است چیزی به نام نظام جمهوری اسلامی ایران که الگو برای منطقه باشد شکل نگیرد.
کد خبر: ۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴ - 14January 2014

آمریکا با استفاده از جنگ نرم به دنبال نابودی هویت و شعارهای انقلاب است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، در جمع کارکنان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با اشاره به مقوله ولایت اظهار داشت: خداوند متعال دقیقاً مسیر را در قرآن مشخص کرده و در آیاتی از قرآن کریم نیز به این مهم پرداخته است.

مصلحی با بیان اینکه امروز در قضیه سوریه، 3 سال است که استکبار جهانی با هم دستی کشورهای دنیا و قارونهای منطقه هزینه می کنند، افزود: ما نیز در موقعیت تحریم و به خاطر کمک به مقاومت و حزب الله در مقابل آنها ایستادهایم.

وی با اشاره به فرصت طلبی آمریکا، تصریح کرد: آمریکا به دنیال طرحی است تا با استفاده از آن مقاومت را از بین برده و در پی آن ایران را نیز به اضمحلال بکشاند.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: آمریکا در ایران به دنبال سه مسئله انرژی هستهای، حقوق بشر و حزب الله است.

مصلحی خاطرنشان کرد: فتنه 88، یک موضوع بین المللی بود و علی رغم صبوری نظام و کنار آمدن با فریب خوردگان فتنه، عوامل آنها باز هم از خیانت به نظام دست برنداشتند.

وی بیان کرد: استکبار به دنبال این است که چیزی به نام جمهوری اسلامی که الگو برای منطقه باشد، شکل نگیرد و رفتارهای هویتی این نظام تغییر کند و از دهه 70 جنگ نرم را شروع کرد تا هویت و شعارهای انقلاب را از بین ببرد؛ چنانکه کلمه پابرهنگان و ولی نعمتان جای خود را به واژه اقشاره آسیب پذیر داده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار