اجمالی/ سردار دکتر احمدی مقدم:

دفاع مقدس یکی از پرده‌های درخشان تاریخ ایران است

فرمانده نیروی انتظامی دفاع مقدس را یکی از پرده‌های درخشان تاریخ کشور دانست و گفت: در شرایطی که شرق و غرب بر ضد نظام جمهوری اسلامی ایران متحد شده بودند، ملت ایران توانست استکبار جهانی را با تمام قدرت و هیمنه‌اش شکست دهد.
کد خبر: ۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶ - 12January 2014

دفاع مقدس یکی از پرده‌های درخشان تاریخ ایران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار دکتر اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به ضرورت ثبت افتخارات دفاع مقدس در تاریخ گفت: حضرت علی(ع) به مطالعه تاریخ توصیه فرموده و تسلط به تاریخ  را یک عمر مجدد دانسته اند؛ بنابراین ثبت تاریخ و تحلیل حوادث آن به شناخت قوانین و قواعد پایدار صرف نظر از نوع حادثه کمک شایانی می کند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از پرده های درخشان تاریخ کشور ماست، افزود: در طول تاریخ مردم ما در تمام جنگها در صحنه بودند و در دفاع مقدس نیز در اوج دوران جنگ سرد و در حالی که نظام شرق و غرب مشغول جنگ گسترده بود، ضد نظام جمهوری اسلامی متحد شدند. اما مردم ما توانستند استکبار را با تمام قدرتش شکست دهد.

وی تصریح کرد: دشمن در شرایطی به ما حمله کرد که مشکلات فراوان داخلی از جمله حضور نفوذی ها و تحریم های گسترده تمام کشور را فرا گرفته بود و انقلاب در حالتی اضطراری قرار داشت. در جبهه مقابل دشمن با کمک های گسترده نظامی و تغذیه صدام به وسیله سلاح ها و کمکهای گسترده مالی زمینه حمله نظامی به کشور ما را فراهم می کرد و به روزترین سلاح های شرق و غرب در اختیار صدام قرار داشت. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار