اجمالی/ سردار جزایری در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

دانش و تخصص مهم‌ترین کلید انتقال گنجینه عظیم دفاع مقدس است

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه دانش و تخصص مهم‌ترین کلید انتقال گنجینه عظیم دفاع مقدس است، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم خدمتگزار ارزش‌های دفاع مقدس باشیم باید دانش، تخصص، فناوری پیشرفته و علم روز را به خدمت بگیریم.
کد خبر: ۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۲ - 13January 2014

دانش و تخصص مهم‌ترین کلید انتقال گنجینه عظیم دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، با بیان اینکه وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بسیار خطیر است، گفت: دوران باشکوه دفاع مقدس یک مقطع جاودانه تاریخی است چون با فرماندهی ولی فقیه و نائب امام زمان (عج) رهبری و مدیریت شد و فعالیتی با این عظمت نیازمند متولیانی بزرگ، ماهر و دلسوز است.
سردار جزایری با تاکید بر اینکه دفاع مقدس گنجی بزرگ و بی پایان است، افزود: تمام صاحب نظران در ارزشمند بودن دفاع مقدس  اجماع دارند و ما نیازمند فهرستی کامل از این گنجینه عظیم هستیم و باید تمام تلاشها برای احصاء این گنج بزرگ متمرکز شود.
وی با اشاره به اینکه باید بدانیم وظیفه حراست از چه میراث گرانبهایی را بر عهده داریم، بیان کرد: دانش و تخصص مهمترین کلید انتقال این گنجینه عظیم است.
سردار جزایری ادامه داد: برای اینکه در دنیای امروز بتوانیم خدمتگزار ارزشهای دفاع مقدس باشیم باید به دانش، تخصص، فناوری پیشرفته و علم روز مجهز شده و پس از شناخت لازم نسبت به حیطه عمل در گسترش ارزشهای دفاع مقدس، فناوریهای نوین را در خدمت این ارزشها قرار دهیم.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار