حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی:

حوزه علمیه باید منشاء تحولات عظیم در جامعه باشد

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: باید به سمتی برویم که حوزه های علمیه ما پر باشد از افرادی مانند شهید مطهری و علامه طباطبایی.
کد خبر: ۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰ - 19January 2014

حوزه علمیه باید منشاء تحولات عظیم در جامعه باشد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "حیدر مصلحی" رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، از موسسه فرهنگ و تمدن علوی قم(فقاهت و تمدن سازی اسلامی) بازدید کرد.

حجتالاسلام مصلحی ضمن قدردانی از زحمات این موسسه برای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای ایجاد تحول در حوزه های علمیه، اظهار داشت: سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس برای انجام هر گونه همکاری با موسسه  فرهنگ و تمدن علوی قم آمادگی دارد. امیدواریم که این همکاری ها بتواند نتایج بسیار مثبت و قابل توجهی را در پی داشته باشد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با تاکید بر لزوم ایجاد تحول در حوزه علمیه و لزوم پیشرفت علمی روحانیت درهمه زمینه خاطر نشان کرد: در حوزه علمیه افراد بسیار توانمندی همانند شهید مطهری و علامه طباطبایی حضور داشتند که این افراد با کسب علم و دانش و برقراری ارتباط با عالمان و دانشمندان زمان خود توانستند تحولات بسیار مهم و بزرگی را در حوزه علمیه ایجاد کنند.

وی افزود: ما باید به سمتی برویم که حوزه های علمیه ما پر باشد از افرادی مانند شهید مطهری و علامه طباطبایی. خوشبختانه این حرکت شروع شده و با توجهاتی که مقام معظم رهبری در این زمینه نشان داده اند روند رو به رشدی را حوزه های علمیه در پیش رو خواهیم داشت.

در این بازدید حجت السلام محمد تقی اکبرنژاد مسئول موسسه فرهنگ و تمدن علوی قم ضمن ارائه گزارشی از روند تاسیس این موسسه و عملکرد آن، از همکاری های روبه گسترش این موسسه با سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ابراز امیدواری کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار