همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به کار خود پایان داد

همایش 2 روزه سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لحظاتی پیش به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵ - 13January 2014

همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس  به کار خود پایان داد.

در این همایش که با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و مدیران ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد، سخنرانان با بررسی ابعاد و زوایای هشت سال جنگ تحمیلی، درباره لزوم حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

در اولین روز این همایش سردار دکتر اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی به بیان چگونگی انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسلهای آینده و نیز ثبت حضور نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

همچنین سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در سخنانی سناریوهای آغاز جنگ را فراگیر و فرامنطقهای خواند و افزود: قدرتهای بزرگ حتی در مقیاسهای عملیاتی جنگ به کمک صدام شتافتند و قدرتهای متوسط جهانی با همراهی عربهای متحد صدام، نه تنها در سطح استراتژیک از وی حمایت کردند، بلکه وارد عملیات مستقیم بر ضد جمهوری اسلامی شدند.

دومین روز همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با سخنرانی معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح آغاز شد.

سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی در این همایش گفت: دفاع مقدس یک گنج بزرگ و بی پایان است و در این موضوع تمامی صاحبنظران فرهنگی اجماع دارند.

حجتالاسلام والمسلمین حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، نیز با اشاره به اجر و پاداش کار خیر در نزد خداوند متعال گفت: ترویج ارزشهای دفاع مقدس به وسیله بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یکی از کارهای حسنهای است که باید هر روز توسعه پیدا کند و گامهای نو در این عرصه برداشته شود.

همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس پس از 2 روز به کار خود پایان داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار