سرلشکر صفوی در اجتماع راهپیمایان روز ۲۲ بهمن استان زنجان:

شروع جنگ با ایران یعنی نابودی رژیم صهیونیستی

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: قرن حاضر با عنایت خداوند متعال قرن بیداری اسلامی ملت‌ها و قرن شکل گیری قدرت بزرگ جهان اسلام است و نقطه شروع این قدرت نمایی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۱۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸ - 11February 2014

شروع جنگ با ایران یعنی نابودی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا که در اجتماع راهپیمایان روز ۲۲ بهمن استان زنجان سخن میگفت: با اشاره به نقش مردم این استان در پشتیبانی از انقلاب اسلامی ایران، گفت: مردم انقلابی زنجان نه تنها در شهر زنجان، بلکه در در روستاهای بزرگ و کوچک، با پیروی از روحانیت مجاهد انقلاب و پیرو امام، با شجاعت به صحنه مبارزه آمدند و با اعلام تنفر از طاغوت و حمایت از نهضت حضرت امام (ره) انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی با اشاره به آثار و پیامدهای سیاسی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، در افکار عمومی مردم جهان گفت: راهپیمایی عظیم مردم زنجان در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایش قدرت و عظمت و تجلیگاه وحدت و انسجام ملی و پایبندی بر اصول و آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و مطالبه عزتمندانه و مقتدرانه حقوق ملت ایران در دیپلماسی خارجی است.

سرلشکر صفوی افزود: پرده پوشی، مسامحه و کوتاه آمدن در برابر عربده کشی و تهدید و اهانت دشمنان ظالم و جنایتکار، ظلم به انقلاب، شهیدان و خیانت به آیندگان است.

وی اضافه کرد: راهپیمایی با عظمت ملت بزرگ ایران سرمایه و پشتوانه سیاست خارجی دولتمران در عرصه روابط بین الملل و دیپلماسی است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: تردیدی نیست که قدرت روز افزون انقلاب اسلامی ایران، با وجود جایگاه وزین کشورمان در معادلات امنیتی و سیاسی منطقه، وجود رهبری خردمند، ملتی مقاوم و صبور و دولت مردانی کارآمد، توان مقابله با دسیسهها ی دشمنان دغل باز و فریب کاری مثل آمریکاییها و صهیونیستها را دارا میباشد و پیروزی از آن ملت بزرگ ایران است.

وی گفت: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن جوانان دلاور استان زنجان به آمریکائیها و صهیونیستها آن است که شما در جنگ پیش دستانه در عراق و افغانستان با شکست مواجه شدید و میلیاردها دلار هزینه کردید و هزاران کشته و چندین هزار معلول جنگی دادید و بحران اقتصادی شما در آمریکا یکی از دلایل شکست شما دراشغالگری افغانستان وعراق است، پس چگونه بعد از این شکستها از گزینه نظامی علیه ملت ایران سخن میگویید؟!

سرلشکر صفوی افزود: البته ملت ایران و نیروهای مسلح، با تمام قدرت آماده دفاع همه جانبه هستند و هر هجومی را با ضربات متقابل و غیر قابل تصور شما پاسخ خواهند داد. شما خوب میفهمید که پایگاههای متعدد شما و چندین هزار نیروی مستقر در اطراف ایران بسیار آسیب پذیر هستند. آیا جامعه شما تحمل چند هزار کشته را خواهد داشت؟

وی افزود: پیام این راهپیمایی به دشمنان فرا منطقهای ایران و افرادی که با بیشرمی و توهین به شعور ملت ما مدام از گزینههای روی میز صحبت میکنند این است که اگر حماقتی از آنها سر بزند، رهبری انقلاب اسلامی و و ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح قدرتمند، شما را با شکستی بزرگتر از ویتنام، عراق و افغانستان مواجه میسازد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به شکست صهیونیستها در جنگ ۳۳ روزه لبنان و جنگ ۲۲ روزه غزه، گفت: پیام راهپیمایی پرصلابت شما به صهیونیستهای کودک کش آن است که شما که در جنگ ۳۳ روزه لبنان و جنگ ۲۲ روزه غزه شکست خوردید چگونه میخواهید با ایران بجنگید؟ شروع جنگ با ایران یعنی نابودی رژیم صهیونیستی بدست نیروهای حزب ا... ایران و حزب ا... لبنان.

سرلشکر صفوی با تحلیل شرایط کنونی انقلاب کبیر اسلامی و تاثیر و بازتاب آن در مسائل مردم منطقه غرب آسیا، جهان اسلام و روابط بین الملل، گفت: هم اکنون در شرایط فوق العاده پیچیده سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در مقیاس ملی، منطقهای و جهانی قرار گرفتهایم. و به فرمایش مقام معظم رهبری در یک پیچ تاریخی قرار داریم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: انقلاب کبیر اسلامی آرایش و موازنه قدرت در جهان را تغییر داد و زمینه تحقق وعده الهی برای پیروزی مستضعفان بر مستکبران را فراهم کرد و که قدرت آینده جهان را ملتهای ستمدیده و مظلوم، خصوصا ملتهای متکی بر فرهنگ قرآنی و با رهبری اسلامی، شکل خواهند داد.

وی گفت: قرن حاضر با عنایت خداوند متعال قرن بیداری اسلامی ملتها و قرن شکل گیری قدرت بزرگ جهان اسلام است و نقطه شروع این قدرت نمایی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

سرلشکر صفوی با تأکید بر اینکه هم اکنون نیز مرکز ثقل قدرت بزرگ جهان اسلام و قلب تپنده آن، قدرت نفوذ فرهنگی و سیاسی ایران اسلامی است افزود: بدون تردید بیداری اسلامی چند سال اخیر تحت تاثیر و الگو گرفته از رفتار مردم قهرمان و انقلابی ایران اسلامی است.

نظر شما
پربیننده ها