حسین شریعتمداری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دفاع مقدس:

"مرگ بر آمریکا" مهم‌ترین شعار ۲۲ بهمن امسال است

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: مسئولین ما نباید در مقابل یاوه‌گویی‌ آمریکایی‌ها سکوت کنند و به سادگی و نرمش از کنار این‌ها نگذرند.
کد خبر: ۱۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵ - 11February 2014

"حسین شریعتمداری" مدیر مسئول روزنامه کیهان با حضور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن تهران در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: خوشبختانه راهپیمایی ۲۲ بهمن باحضور مردم همه ساله پرشورتر از سالهای قبل برگزار میشود.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولین ما نباید در مقابل یاوهگویی آمریکاییها سکوت کنند، خاطرنشان کرد: مسئولین نباید با سادگی و نرمش از کنار این یاوهگوییها بگذرند. البته مهمترینش پاسخ عملی است که باید نشان بدهند و نشان دادهاند که ایران اسلامی از این تهدیدها وحشتی ندارد.

شریعتمداری افزود: از ابتدای انقلاب این تهدیدها بوده است. اینکه میگویند گزینه نظامی روی میز است، این گزینه از اولین روزهای ابتدایی انقلاب روی میز بوده است. یک بار در جنگ هشت ساله گزینه نظامیشان را به کار گرفتند و موفق نشدند.

وی با اشاره به شعارهای امروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: بهترین شعار امروز "۲۲ بهمن گزینه روی میز ماست" بود که غالبا روی پلاکاردها نوشته بودند و من فکر میکنم مهمترینش همان "مرگ بر آمریکا" است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار