سید مرتضی بختیاری:

ملت ایران از گزینه‌های روی میز آمریکا نمی‌‎ترسد

معاون دادستان کشور گفت: اگر ایران پای میز مذاکره رفته است نه به خاطر فشار تحریم‌ها بلکه بخاطر این است که نشان دهد ایران خواهان فرایند منطقی و پای‏‌بند به اصول و چارچوب‌های بین‎المللی است.
کد خبر: ۱۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹ - 12February 2014

ملت ایران از گزینه‌های روی میز آمریکا نمی‌‎ترسد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد، "سید مرتضی بختیاری" معاون دادستان کشور در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرکرد با اشاره به مذاکرات ایران با کشورهای ۱+۵، اظهار کرد: اگر ایران پای میز مذاکره رفته است نه به خاطر فشار تحریمها بلکه بخاطر این است که نشان دهد ایران خواهان فرایند منطقی و پایبند به اصول و چارچوبهای بینالمللی است.

وی افزود: امروز شاهد حضور حماسی و باشکوه مردم این شهر بودم و مطمئن هستم چنین حماسه حضوری در شهرها و روستاهای دیگر این استان نیز به همین خوبی شکل گرفته است.

بختیاری با تشکر از حضور همه مسئولان، مردم، دانشگاهیان، دانشآموزان، مدیران و به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گفت: در حالی که غربیهای با تبلیغاتی که در رسانهها به راه انداخته بودند و سعی میکردند نشان دهند ملت ایران از فشار تحریمها خسته شدهاند اما حضور حماسی مردم بار دیگر نشان داد که این حریمها نه تنها مردم را خسته نکرده بلکه آنها را مقاومتر و پایدارتر نیز کرده است.

وی با بیان اینکه مذاکره و گفتوگو با غرب تنها با حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی انجام میشود، افزود: ما با صلابت پای میز مذاکره نشستیم و ثابت کردیم در هیچ حالت از اصول نظام اسلامی خود فاصله نمیگیریم.

بختیاری با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، یک راهپیمایی استثنایی بود، تصریح کرد: ملت ایران با وجود جوسازیهای بسیاری که دشمن به راه انداخته بود نشان داد، هیچ یک از توطئههای دشمن اثرگذار نیست و این ملت زیر بار ذلت نمیرود و از گزینههای روی میز آمریکا نمیترسد.

بختیاری اظهار کرد: ایران اسلامی مقتدرانه وارد دهه چهارم انقلاب اسلامی شد و همه موانع فراروی خود را از میان برداشت و این یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار میرود.

معاون دادستان کل کشور با اشاره به فعالیتهای هستهای کشور، گفت: تمام فعالیتهای هستهای کشور در چارچوب NPT و صد در صد صلحآمیز است و ما هیچگاه به دنبال سلاح هستهای نبودهایم.

بختیاری بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی مردم تاکید کرد و افزود: این نظام بیش از هرچیزی به وحدت و همدلی ملت نیاز دارد و مردم باید بدانند که به زودی وعده الهی محقق میشود و استکبار جهانی از بین میرود.

وی خدمت صادقانه به مردم را از مهمترین وظایف مسئولان دانست و تصریح کرد: در سایه همدلی و همراهی میتوان بر مشکلات پیروز شد و موانع را از سر راه برداشت.

نظر شما
پربیننده ها