دریادار دوم علی غلامزاده در گفت‌و‌گو با دفاع مقدس:

سقوط پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه بود/ ناوشکن جماران را فرزندان انقلاب ساختند

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سقوط حکومت فاسد پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه بود چرا که ملت ایران با دستان خالی به میدان آمدند.
کد خبر: ۱۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶ - 11February 2014

سقوط پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه بود/ ناوشکن جماران را فرزندان انقلاب ساختند

دریادار دوم علی غلامزاده رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: ناو شکن جماران را کسانی ساختند که در دانشگاه امام خمینی(ره) فارغ التحصیل شدند و تربیت شده انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان ایرانی با شور و عشق به رهبری امام راحل وارد میدان شدند و به مبارزه با حکومتی فاسد پرداختند.

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سقوط پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه بود، تاکید کرد: مردم با دستان خالی در مقابل حکومتی ایستادند که ابرقدرت بزرگی همچون آمریکا از او حمایت و پشتیبانی میکرد و هرگز کسی تصور نمیکرد ملت ایران بتوانند پیروز شوند.

وی خاطر نشان کرد: در دوران طاغوت، ساواک یک سیستم قوی اطلاعاتی در حد موساد بود اما اعقتاد دینی و باورهای مذهبی مردم سبب پیروزی انقلاب شد و توانستند شکنجهها را از سوی ساواک تحمل کنند.

دریادار دوم غلامزاده افزود: در دوران حکومت فاسد پهلوی، فضای امنتیتی شدیدی حاکم بود به گونهای که مردم حتی در داخل خانههای خود جرات سخت گفتن نداشتند. اما از برکات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ملت ایران آزادانه امروز میتوانند نظرات و دیدگاههای انتقادی خود را به مسئولان انتقال دهند.

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: امام خمینی با شجاعت و اقتدار در مقابل رژیم پهلوی که نوکر و دست نشانده آمریکا بود ایستاد و همین امر سبب شد تا ملت ایران درس بزرگ ایستادگی و مقاومت در برابر ظاملمان و زورگویان را از معمار کبیر انقلاب بیاموزند.

نظر شما
پربیننده ها