دریادار دوم جره در گفت‌و‌گو با دفاع مقدس:

پیروزی انقلاب سبب قطع وابستگی ایران به استکبار شد

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پیروی انقلاب سبب قطع وابستگی و نوکری ایران در مقابل استکبار شد و امروز ملت ایران صاحب استقلال و پیشرفت در تمامی زمینه‌هاست.
کد خبر: ۱۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴ - 11February 2014

پیروزی انقلاب سبب قطع وابستگی ایران به استکبار شد

دریادار دوم "سیاوش جره" معاون عملیات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: ۲۲ بهمن ماه در حقیقت نماد اقتدار و عزت ملت ایران است و حضور هر ساله مردم ایران تجدید پیمان و عهد با شهدا و امام راحل و ولایت فقیه است.

وی تصریح کرد: بدنه ارتش و نیروی دریایی در نظام فاسد شاهنشاهی به مستشاران نظامی خارجی وابسته بود و آموزشها نیز توسط آنها به نظامیان داده میشد.

دریادار دوم جره تاکید کرد: امام خمینی(ره) با حضور و ورود خود به کشورمان دری تازه را به روی ملت ایران گشودند و سبب هوشیاری و آگاه سازی مردم شدند.

وی اذعان داشت: وابستگی ایران به آمریکا و استکبار و نوکری شاه برای اربابانش موجب شد تا استقلالی برای ملت ایران وجود نداشته باشد و ما در هر زمینهای حتی ساخت بیارزشترین چیز به آنها وابسته باشیم.

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا وابستگی ایران به استکبار از بین برود و استقلال و عزت و عظمت نصیب ملت ایران شود.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز طاقت دیدن پیشرفتهای جوانان ایرانی را در عرصههای مختلف ندارند و باز میخواهند ما را به خود وابسته کنند و همین امر سبب شده تا عقدههایشان را با تهدید و تحریم خالی کنند.

دریادار دوم جره افزود: امروز ملت ایران در تمامی زمینهها پیشرفت کرده و تولیدات داخلی را خود انجام میدهند و همین موضوع موجب کینه توزی و عقده در بین دشمنان انقلاب اسلامی شد.

وی ادامه داد: یکی از دستاورهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی، آموزش و تعلیم افسران نظامی در داخل کشور است و این موضوع وابستگی را در حوزه نظامی از بین برده است و یکی از موفقیتهای کشورمان به شمار میرود.

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروی دریایی در پیروزی انقلاب اسلامی از نیروهای پیشرو بود، خاطر نشان کرد: در دوران طاغوت نیروهای ما حتی نمیتوانستند سادهترین کارها را انجام دهند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی پیچیدهترین دستگاهها توسط نیروهای ایرانی تعمیر، ساخته و تولید میشود.

وی اظهار کرد: هرگز کسی تصور نمیکرد ایرانی بتواند ناو، زیردریایی و بالگر بسازد اما امروز شاهد پیشرفت و موفقیتهای بسیاری در این حوزه هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از دستاورهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی تقویت و ایجاد روحیه خودباروی و خودسازی بود، خاطر نشان کرد: در ابتدای کار سختیها و مشکلات بسیاری وجود داشت اما امروز همه به این یقین رسیدهاند که ایرانی میتواند و استعداد و ظرفیت ابداع، اختراع و تولید را دارد.

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب، نه تنها در کشور ایران بلکه در منطقه و سراسر جهان تاثیرگذار بود و به ملتها ثابت کرد قدرتهای استکباری پوشالی هستند و اتحاد موجب شکست آنها خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار