دریادار سیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

تهدید دشمن باعث حضور گسترده‌تر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی ارتش یکی از مولفه‌‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است و همیشه آماده است در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کند.
کد خبر: ۱۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵ - 11February 2014

تهدید دشمن باعث حضور گسترده‌تر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد

امیر دریادار "حبیبالله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع راهپیماییان ۲۲ بهمن در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس، مهمترین شعار مردم در این راهپیمایی را "مرگ بر آمریکا" عنوان کرد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی و با بیان اینکه حضور مردم در این روز بهتر از این نمیشود، اظهار کرد: به دلیل اینکه دشمنان ما در روزهای گذشته تهدیداتی را علیه نظام جمهوری اسلامی مطرح کرده بودند، به نظر میآید امسال مردم برای جوابگویی به این تهدیدات و یاوهگویی های دشمن با تراکم و عشق و علاقه بیشتری در صحنه حاضر شدهاند.

فرمانده نداجا، حضور مردم در صحنهها از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشان اقتدار ملت و کشور عنوان و تاکید کرد: هرچقدر اقتدار بیشتر باشد، جایگاه نظام نیز بالاتر خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به تهدیدهای اخیر آمریکا افزود: نیروی دریایی ارتش یکی از مولفههای قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است و همیشه آماده است در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار