حجت الاسلام ترابی:

مسئولان با نرمش قهرمانانه از حق ملت دفاع کنند

امام جمعه شاهرود گفت: مسئولان نظام باید با توجه به قدرت و نیروی ملی در برابر دشمنان از حقوق مسلم این ملت دفاع کنند و با نرمش قهرمانه آنان را مغلوب کنند.
کد خبر: ۱۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵ - 18February 2014

مسئولان با نرمش قهرمانانه از حق ملت دفاع کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام و المسلمین "محمود ترابی" امام جمعه شاهرود در مراسم یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ در شاهرود اظهار کرد: امام خمینی (ره) عرفان فردی را به عرفان اجتماعی تبدیل و دل ملتهای خفته جهان را بیدار و به سوی اسلام فرا خواند.

وی با تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر فهمیدند که توطئههای آنها علیه این ملت تأثیری در حمایت و پشتیبانی مردم از این انقلاب نداشته است.

حجتالاسلام ترابی تصریح کرد: امام راحل نقش مهم و راهبردی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران داشتند و هدایتها و رهبریهای این مرد بزرگ سبب پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی شد. ولایتفقیه سبب استحکام انقلاب اسلامی شده و باید از این ستون خیمه اسلام به خوبی محافظت کنیم تا به تمدن بزرگ اسلامی دست یابیم.

وی با بیان اینکه شهدای ما هضم در ولایت بودند، گفت: پایداری، استقامت، ایستادگی و عزم و اراده الهی این ملت برگرفته از اسلام و ولایت است.

امام جمعه شاهرود تأکید کرد: دشمنان ما تمام تلاش خود را برای از بین بردن انقلاب اسلامی انجام دادهاند؛ اما این بصیرت و هوشیاری ملت سبب شد آنان در برنامههای خود ناکام باشند.

وی با تأکید بر حفظ اتحاد و بصیرت ملی در برابر دشمنان گفت: مسئولان نظام باید با توجه به قدرت و نیروی ملی در برابر دشمنان از حقوق مسلم این ملت دفاع کنند و با نرمش قهرمانه آنان را مغلوب کنند.

حجت الاسلام ترابی با تقدیر از دستاندرکاران برگزاری یادوارههای شهدا اظهار کرد: برپایی یادوارههای شهدا و یادآوری خاطرات این مردان بزرگ در فرهنگسازی برای نسلهای جدید جامعه بسیار اهمیت دارد.

خاطرنشان میسازد، در عملیات والفجر۸ گردان کربلا شاهرود در منطقه امرالرصاص و جزیزه مجنون به عنوان نیروهای ایذایی عمل کردند تا توجه دشمن را از منطقه فاو به خود جلب کند و نیروهای دیگر بتوانند در آنجا عملیات اصلی را انجام بدهند.

در این عملیات ۱۲۳ نفر از گردان کربلا به شهادت رسیدند که از آن جمله میتوان سرداران شهید حسین عرب عامری، حسن عرب عامری، حسین شاطری، حمیدرضا صادقی، سیدکمال میری، سیدجمال میری، حمد لطفی، سیدکاظم میرحسنی، هوشنگ طاهری، محمدجواد عرب، مجید اسد، علیاکبر اسد، محمدحسین دماوندی، سعید قزوینی و حمید کرمانیان نام برد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار