ناخدا یکم تفنگدار دریایی محمود آذرگون مطرح کرد

عزم راسخ نیروی دریایی ارتش بر آمادگی جسمانی پرسنل با اهتمام به ورزش

مدیر تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور شخص فرمانده نیروی دریایی در ورزش صبحگاهی ستاد نیروی دریایی، بر عزم بالای نیروی دریایی برای داشتن آمادگی بدنی لازم جهت آمادگی در برابر تهدیدات احتمالی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱ - 16February 2014

عزم راسخ نیروی دریایی ارتش بر آمادگی جسمانی پرسنل با اهتمام به ورزش

ناخدا یکم تفنگدار دریایی محمود آذرگون مدیر تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش در حاشیه نخستین همایش تخصصی تربیت بدنی نیروهای مسلح در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار داشت: ورزش در نیروی دریایی بنا بر تاکیدات جدی فرماندهان عالیرتبه نیروی دریایی بخصوص امیر دریادار سیاری  با اهمیت بالایی پیگیری می شود و همچنین ورزشهای همگانی در نیروی دریایی جایگاه ویژه ای دارد.

مدیر تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور شخص فرمانده نیروی دریایی در ورزش صبحگاهی ستاد نیروی دریایی بر عزم بالای نیروی دریایی برای داشتن آمادگی بدنی لازم جهت آمادگی در برابر تهدیدات احتمالی تاکید کرد.

وی افزود: حضور فرماندهان مناطق نیروی دریایی در ورزش نیز به گونه ای است که حضور چشمگیر پرسنل نیروی هوایی را در ورزش صبحگاهی و بویژه ورزش های همگانی شاهد بوده ایم.

ناخدایکم محمود آذرگون اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش پیاده روی های خانوادگی را در  همه مناطق و پایگاه های تحت امر نیروی دریایی  در راستای توسعه ورزش های همگانی برگزار کرده و این خود کمک شایانی برای توسعه ورزش در پرسنل نیروی دریایی و خانواده های آنان به شمار می رود.

وی ادامه داد: تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش با تشکیل تیم های مختلف ورزشی از جمله تیم کوهنوردی به قلل مرتفع کشور صعود انجام داده است و به طور مرتب برای پرسنل دیگر نیروی دریایی برنامه کوه پیمایی را در دستور کار داشته و داریم.

مدیر تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش در رابطه با ورزش قهرمانی افزود: پایگاه های مختلف نیروی دریایی با وجود تیم هایی در رشته های مختلف ورزشی مانند فوتبال، والیبال و بسکتبال در سطح لیگ های مختلف ورزشی حضور مستمر و پررنگی دارند.

ناخدایکم محمود آذرگون در پایان گفت: نیروی دریایی ارتش همچنین برای کارکنان زن خود هر ساله جشنوارهی ورزشی با حضور بیش از یکهزار نفر از خانواده ها و کارکنان زن در محل مرکز آموزش تخصصی دریایی رشت برگزار می کنیم و با همین استعداد یک جشنواره دیگر برای پسران در پایگاه دریایی نوشهر برگزار می کنیم و تقریبا هفتصد نفر از کارکنان وظیفه نیز در جشنواره ای که در سیرجان برگزار می شود شرکت می کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار