طی حکمی از سوی سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی:

سردار عراقی رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای نیروهای مسلح شد

جانشین نیروی زمینی سپاه که پیش از این ریاست هیئت پهلوانی و زورخانه ای سپاه را بر عهده داشت به عنوان رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای نیروهای مسلح منصوب شد.
کد خبر: ۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷ - 26November 2013

سردار عراقی رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای نیروهای مسلح شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، طی جلسه ای که با حضور روسای هیئت پهلوانی و زورخانه ای نیروهای مسلح و سرهنگ آزوره جانشین تربیت بدنی نیروهای مسلح برگزار شد، حکم انتصاب سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سردار عراقی اهداء شد و رسماً مسئولیت هیئت پهلوانی و زورخانه ای نیروهای مسلح را بر عهده گرفتند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه حاضرین ضمن تبریک به ایشان و اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه تاکید داشتند که برای توسعه و اشاعه این ورزش مذهبی و ملی کشورمان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.
 
سردار عراقی در سخنانی با توجه به تاکید و تایید مکرر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر توسعه همه جانبه این رشته خواستار همکاری تمامی سازمانها و نیروها برای رشد و ارتقای سطح کمی و کیفی این هیئت شد.

همچنین سرهنگ پاسدار حمید باقری نیز بنا بر پیشنهاد سردار عراقی به سمت دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه ای نیروهای مسلح منصوب شد. وی تاکنون مسئولیتهایی همچون مدیریت کمیته آموزش فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای و دبیر هیئت این رشته در سطح کل سپاه را در کارنامه خود دارد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار