سردار عراقی:

رضایتمندی مردم، عامل ماندگاری نظام است

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رضایتمندی مردم و حمایت آنان عامل ماندگاری حکومت و نظام است.
کد خبر: ۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵ - 13January 2014

رضایتمندی مردم، عامل ماندگاری نظام است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار "عبدالله عراقی" در مراسم افتتاحیه پروژههای محرومیتزدایی خراسان رضوی در پادگان شهید برونسی اظهار کرد: امروز به فرمان رهبرمان این توفیق نصیب سپاه و بسیج شد که در صحنه سازندگی و محرومیتزدایی قدم بگذارد.

وی با بیان اینکه مردم از مسئولان انتظار عمل دارند نه حرف و شعار، تصریح کرد: یک آجر روی آجر گذاشتن در منطقهای محروم اثرش از صدها سخنرانی بیشتر است.

سردار عراقی رضایتمندی مردم و حمایت آنان از حکومت و نظام را عامل ماندگاری آن عنوان کرد و افزود: اگر کسانی در کشورمان درصدد بدبین کردن مردم به نظام باشند، خیانت نابخشودنی را مرتکب شدهاند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: بسیاری از ملتها آرزوی داشتن حکومت اسلامی را دارند که مقدمات آن فراهم نشده است، ولی به یاری خدا و حضرت ولیعصر (عج) و به برکت وجود امام (ره) این حکومت در کشور ما تشکیل شد.

وی ابراز داشت: همه جامعهشناسان و کارشناسان علوم سیاسی در دنیا در خصوص مقبولیت مردم در حفظ و امنیت حکومت اتفاق نظر دارند که نمونه بارز عینی مقبولیت نظام جمهوری اسلامی ایران را میتوان در هشت سال دفاع مقدس دید؛ به نحوی که اگر نیرویهای مردمی داوطلب جنگ نمیشدند، ارتش و سپاه قادر به اداره جنگ نبودند و این مقبولیت عامه مردم بود که پایههای امنیت ملی کشور را حفظ کرد.

سردار عراقی در پایان با تاکید بر ترویج فرهنگ اسلامی، خواستار تطابق فرهنگ مردم با فرهنگ اسلامی شد تا ازاین طریق هیچ آسیبی به مملکت وارد نشود.

گفتنی است در پایان مراسم از مدیران پروژههای محرومیت زدایی استان تقدیر شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار