رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح:

سربازان می‌توانند از امکانات ورزشی نیروهای مسلح استفاده کنند

امکانات ورزشی نیروهای مسلح در اختیار سربازان هم قرار دارد و آن‌ها می‌توانند از این امکانات استفاده و بهره لازم را ببرند که این در میزان افزایش آمادگی جسمانی و نشاط سربازی‌شان می‌تواند تأثیرگذار باشد.
کد خبر: ۱۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸ - 03February 2014

سربازان می‌توانند از امکانات ورزشی نیروهای مسلح استفاده کنند

سردار مهرعلی باران چشمه، رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس با بیان مطلب فوق درباره ارتقاء آمادگی جسمانی نیروهای مسلح گفت: کسانی که از اضافه وزن بالایی برخوردار باشند و نتوانند به حد نصابهای لازم برسند، به کمیتههای انظباطی معرفی میشوند تا درباره آنها تصمیمگیری شود؛ در همین راستا فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرده چنین افرادی را بازنشسته یا اخراج میکنیم.

وی در همین زمینه بیان داشت: اضافه وزن سربازان بسیار کم است و اگر کسانی هم اضافه  وزن داشته باشند برای قبل از ورود به خدمت است، زیرا شرایط دوران خدمت به گونهای نیست که موجب افزایش وزن آنها شود؛ اما در بین برخی از پایوران ممکن است این موضوع وجود داشته باشد.

سردار باران چشمه افزود: به همین خاطر پایورانی که ممکن است از اضافه وزن برخوردار باشند و نتوانند حداقل امتیازات لازم در بخش آمادگی جسمانی را کسب کنند، ترفیع نمیگیرند و این اهرمی است که موجب میشود نیروهای مسلح به موضوع آمادگی جسمانی خود توجه لازم داشته باشند.

رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: برنامه ما در سطح نیروهای مسلح این است که برنامههای ورزشی به حدی گسترده شود تا همه نیروهای مسلح بتوانند در عرصههای مختلف ورزشی حضور یابند.

    

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار