برگزاری جشنواره عکس و خاطره نویسی "راهیان نور" در زاهدان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان از برگزاری مسابقه عکس و خاطره نویسی تحت عنوان "راهیان سرزمین نور" در سطح این استان خبر د اد.
کد خبر: ۱۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸ - 08March 2014

برگزاری جشنواره عکس و خاطره نویسی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از زاهدان، "سرهنگ دهقان" مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به برگزاری این جشنواره گفت: این مسابقات در دو بخش عکس و خاطره نویسی در سطح استان برگزار میشود.

وی افزود: بخش تصویربرداری این جشنواره شامل عکاسی از مناطق مختلف هشت سال دفاع مقدس در قالب  ثبت لحظات معنوی در مناطق، معرفی مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، حرکت کاروانها در شهرها و مناطق عملیاتی، حضور کودکان و نوجوانان و جوانان در مناطق، ثبت لحظات برپایی نماز جماعت در مناطق و تمامی موضوعاتی که در خصوص اتفاقاتی که در سرزمین راهیان نور پیش میآید برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بخش خاطره نویسی نیز خاطرات بازدید کنندگان کاروانهای راهیان نور از مناطق و سرزمینهای جنوب کشور بدون محدودیت موضوع برگزار میشود.

وی ادامه داد: علاقمندان میتوانند آثار خود را تا پایان فروردین ۱۳۹۳ به آدرس زاهدان بلوار خرمشهر- (نبش خرمشهر ۲۵)، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان ارسال کنند.

انتخاب و داوری آثار در اردیبهشت ماه سال آینده و اعلام نتیجه نهایی و اهدای جوایز سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خواهد بود.

 این جشنواره همزمان با فرا رسیدن ایام اعزام کاروان راهیان نور از ۱۵ اسفند مـاه تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۳ می باشد.

نظر شما
پربیننده ها