سردار جمیری خبر داد

اعزام بیش از 7 هزار نفر به راهیان نور دریایی

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: اعزام کاروان راهیان نور دریایی از 25 اسفند آغاز می‌شود و تا 15 فروردین بیش از 7هزار نفر به خارگ اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸ - 13March 2014

اعزام بیش از 7 هزار نفر به راهیان نور دریایی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "فتحالله جمیری" فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر شامگاه چهارشنبه در نشست با استاندار بوشهر با بیان اینکه در استان بوشهر همه مسئولان و مردم یکدل، هماهنگ  و بسیجی هستند، اظهار کرد: ماموریت سپاه پاسداران حفاظت از دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در 5 نیروی دریایی، زمینی، هوایی، قدس و نیروی مقاومت بسیج فعالیت میکند، تصریح کرد: بسیج در سه ماموریت سخت، نیمه سخت و نرم فعالیت میکند که در عرصههای گوناگون تواناییهای خود را نشان داده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه بسیجیان استان بوشهر در 25 هزار رده به انجام ماموریت میپردازند، گفت: بسیجیان استان بوشهر در 100 حوزه مقاومت و دوهزار پایگاه و واحد مقاومت و 60 گردان رزمی و تربیتی در 25 هزار رده مقاومت به اجرای ماموریت میپردازند.

سردار جمیری با اشاره به ماموریت بسیج در سازندگی، راهیان نور، پدافند غیرعامل، ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر، مهندسی ساخت و رزمایشها، افزود: بسیجیان استان بوشهر در ماموریتهای مختلف قابلیتهای خود را نشان دادهاند.

وی از اعزام 7 هزار نفر به راهیان نور دریایی پرداخت و گفت: اعزام کاروان راهیان نور دریایی از25 اسفند آغاز میشود و تا 15 فروردین بیش از 7هزار نفر به خارگ اعزام میشوند.

نظر شما
پربیننده ها