سردار جمیری خبر داد

اعزام 120 هزار نفر به اردوی راهیان نور دریایی و زمینی

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امسال و تا پایان تعطیلات نوروزی 120 هزار نفر در قالب اردوی راهیان نور دریایی و زمینی از مناطق عملیاتی جنوب کشور و جزیره خارگ دیدن خواهند کرد.
کد خبر: ۱۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲ - 11March 2014

اعزام 120 هزار نفر به اردوی راهیان نور دریایی و زمینی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، "فتح الله جمیری" فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ظهر امروز در نشست خبری اردوی راهیان نور دریایی و زمینی در بوشهر اظهار کرد: تا پایان بهمن ماه امسال 60 هزار نفر از استان بوشهر و خارج از استان به اردوهای راهیان نور دریایی و زمینی اعزام شدند و از اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی نیز 60 هزار نفر به اردوی راهیان نور دریایی و زمینی اعزام میشوند.

وی بیان کرد: این تعداد شامل افرادی از استان بوشهر و خارج از استان هستند که بوشهریها علاوه بر اعزام به جزیره خارگ به مناطق عملیاتی جنوب هم اعزام میشوند ضمن اینکه در استان بوشهر میزبان راهیان نور دریایی در جزیره خارگ خواهیم بود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: امسال در ایام تعطیلات نوروزی پیشیبینی اعزام هفت هزار نفر از هم استانیها و هموطنان از سایر نقاط کشور را به جزیره خارگ کردیم که این اعزام در قالب اردوی راهیان نور دریایی خواهد بود.

سردار جمیری گفت: اردوهای راهیان نور دریایی در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد روحیه جهادی در بین اقشار مختلف است که انتظار داریم رسانهها در این زمینه حضوری موثر داشته باشند.

نخستین گروه راهیان نور از استان بوشهر به مناطق عملیاتی اعزام شدند

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: موضوعی که کمتر به آن توجه شده این است که استان بوشهر به عنوان نخستین استان اعزام کننده کاروان راهیان نور بوده به طوری که یکی دو سال پس از جنگ تحمیلی نخستین گروه از بسیجیان و سپاهیان استان بوشهر برای حضور در مناطق جنگی راهی منطقه زهند که عملیات فتحالمبین در آن انجام شد شدند.

وی بیان کرد: با این وجود ابتکار اعزام راهیان نور متعلق به بسیجیان استان بوشهر است که راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند.

سردار جمیری افزود: نخستین شهدای گمنام کشور در سال 61 نیز در اردوگاه فاطمه زهرا(س) متعلق به استان بوشهر دفن شدند شهدایی بودند که در عملیاتی در شرق کارون به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه اعزام کاروانهای راهیان نور از اسفندماه آغاز شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 53 هزار نفر از استان بوشهر راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند که شامل دانشآموزان دوره متوسطه، دانشجویان  و دیگر اقشار میشوند.

وی افزود: از فردا نیز جامعه قضات استان اعزام خواهند شد و شورای نگهبان، محلات نیز بنا به تقاضاهایی که داشتند در اسفندماه راهی مناطق عملیاتی جنوب میشوند. 15 هزار نفر نیز با استفاده از امکانات خود و خارج از سهمیه سپاه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ارتباط با اردوگاه فاطمه زهرا(س) استان بوشهر که در مناطق عملیاتی جنوب قرار دارد، گفت: در خوزستان نیز میزبان استانهای دیگر هستیم و با توجه به وجود اردوگاه در مناطق جنگی، استانهای مختلف از اردوگاه متعلق به استان بوشهر استفاده خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها