سردار رزمجو مطرح کرد

توجه بیشتر به تولیدات صنایع دفاعی

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: بخش عمده‌ای از تولیدات صنایع دفاعی در پهنه آب‌های نیلگون خلیج فارس استفاده می‌شود.
کد خبر: ۱۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰ - 15March 2014

توجه بیشتر به تولیدات صنایع دفاعی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، سردار "علی رزمجو" فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری به سران قوا اظهار کرد: کشور ما دارای ظرفیتهای مهمی در بخشهای مختلف است که در سالهای گذشته تنها بر اقتصاد نفت، گاز و پتروشیمی متکی بوده ولی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر استفاده از دیگر فرصتهای اقتصادی کشور تاکید دارند.

وی با بیان اینکه باید به تولیدات صنایع دفاعی توجه بیشتری کرد، گفت: تولیدات صنایع دفاعی که اصلی ترین تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح را در اختیار این نیروها قرار میدهد اکنون بخش عمدهای از آن در پهنه آبهای نیلگون خلیج فارس استفاده میشود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: فلسفه اقتصاد مقاومتی مبارزه با تحریمها و توجه به تولیدات داخلی با استفاده از خلاقیتها و توانمندی جوانان است که در سنگرهای مختلف از آن استفاده شود.

سردار رزمجو افزود: از مهمترین مولفه اقتصاد مقاومتی توانایی ایستادگی در برابر عوامل تهدیدزا، تاکید بر ظرفیتهای فراوان داخلی و مدیریت جهادی و مردم محوری است.

وی افزود: با اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی که سیاستهای آن با ابتکار و تدبیر مقام معظم رهبری ابلاغ شده از توانمندیها و خلاقیتهای داخلی و ملی برای رونق اقتصادی استفاده میشود.

نظر شما
پربیننده ها