امیر هادیان:

نمی‌گذاریم دشمنان به مرز هوایی ایران تجاوز کنند

فرمانده پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر گفت: اگر روزی دشمنان بخواهند به خاک ایران اسلامی حمله کنند، سربازان ولایت به عنوان دیوار دفاعی آسمانی نخواهند گذاشت.
کد خبر: ۱۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶ - 11March 2014

نمی‌گذاریم دشمنان به مرز هوایی ایران تجاوز کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بوشهر، امیر سرتیپ خلبان "مهدی هادیان" فرمانده پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس که در سینما کانون بوشهر برگزار شد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مهمترین واقعه تاریخی عصر حاضر است، که به رهبری امام خمینی(ره) و با مجاهدت مردم شکل گرفت و هم اکنون با رهبری مقام معظم رهبری با دو بال پیشرفت و پایداری در حال حرکت است.

وی افزود: رزمندگان ما در زمان جنگ تجمیلی در مقابل تمامی تهدیدها و تحریمها میجنگیدند و در حال حاضر مردان و زنان این مرز و بوم اسلامی کشورمان در مقابل جنگ نرم و تمامی توطئههای دشمنان نظام ایستادهاند.

امیر هادیان با بیان اینکه راه امام و انقلاب برای احیای دین مبین اسلام است، عنوان کرد: میهن اسلامی ما در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در قالب جشنواره و یادواره این رهنمودها را عملی کرده و برای احیای دین مبین اسلام، مسیر فتح قلل توسعه و پیشرفت را طی میکنند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی و معماری فرهنگی کار بسیار مشکلی است و باید نقشه راه با نگاه مقام معظم رهبری داشت و باید سعی کنیم که نقش فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ بسیجی را در رسانهها و فضاهای سایبری توسعه و نشر بدهیم.

فرمانده پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر تصریح کرد: فرهنگ بسیجی، یک فرهنگ خداگونه است و باید خدایی در این راه گام برداریم و بدون هیچ چشم داشتی در این مسیر الهی و ولایی جهت نشر و دفاع از این فرهنگ ملی حرکت و برنامه ریزی کنیم.

وی همچنین خطاب به تمامی مدیران که باید همگام در مسیر ولایت فقیه و پرچمداری اسلام ناب در طرحها و برنامههای کاری حرکت اثرگذار داشته باشیم، گفت: باید این روحیه و فرهنگ ولایتمداری و فرهنگ بسیجی بودن را حفظ کنیم و به انتقال این دو اصول مهم به جوانان جامعه و دیگر اقشار معرفی کنیم.

این خلبان ارشد کادر پروازی پایگاه هوایی ششم شکاری ایران در بوشهر با بیان اینکه حضرت ولی عصر(عج) به این آب و خاک توجه دارند و کسی به خود جرات تعرض به کشور را نمیدهد، بیان کرد: اگر روزی دشمنان بخواهند به خاک سرزمین اسلامی ایران حمله کنند، سربازان ولایت به عنوان دیوار دفاعی آسمانی نخواهند گذاشت.

امیرهادیان با اشاره به اینکه حماسه هشت سال دفاع مقدس شرایط خاصی داشت، تصریح کرد: ایمان و اخلاص نیروها موجب پیروزی رزمندگان ما در جنگ تحمیلی علیه دشمنان این نظام شد.

وی با بیان اینکه پایگاه ششم شکاری نیروی هوایی ایران به عنوان اولین پدافند خاورمیانه محسوب میشود، بیان کرد: در شش ماهه اول جنگ تحمیلی، حجم ماموریتهای پایگاه ششم شکاری نیروی هوایی ایران در بوشهر خیلی بالا بود و بیشترین ماموریتهای هوایی از این پایگاه انجام شد که معروف ترین ماموریت شجاعانه مربوط به سرلشکر شهید خلبان "جواد فکوری" مغز متفکر نیروی هوائی مبتکر حمله H-3 بود.

فرمانده پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در پایان به بیان خاطراتی از خلبانان شهید "سید علیرضا یاسینی" و "عباس دوران" پرداخت و اظهار کرد: پایگاه هوایی ششم شکاری 84 شهید تقدیم این نظام نموده است که امسال مفتخر به این شدیم که نخستین یادواره این شهدا در بوشهر برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها