با معرفی آثار برتر

سومین جشنواره فرهنگی و هنری کارکنان سپاه در کرمانشاه پایان یافت

سومین جشنواره فرهنگی و هنری کارکنان سپاه که به مدت دو روز در کرمانشاه برگزار شد با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶ - 10March 2014

سومین جشنواره فرهنگی و هنری کارکنان سپاه در کرمانشاه پایان یافت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سومین جشنواره کشوری فرهنگی و هنری کارکنان سپاه پاسداران در بخشهای تئاتر، سرود و تواشیح به میزبانی سپاه حضرت نبیاکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره در بخش بهترین گروه سرود مقام برتر به گروه سرود سپاه استان زنجان تعلق گرفت، عنوان گروه برتر تواشیح را سپاه خوزستان به خود اختصاص داد و عنوان گروه برتر همخوانی به گروه سبحان تهران تعلق گرفت.

در بخش تئاتر سومین جشنواره فرهنگی و هنری کارکنان سپاه، تندیس بهترین نمایشنامه به "حسین فضلالهی" برای نگارش نمایشنامه "پا روی آسفالت بذار" از اردبیل تعلق گرفت و تندیس بهترین کارگردانی تئاتر جشنواره به "امیرعلی بدلی" برای کارگردانی نمایش "قاف عشق" از نیروی زمینی سپاه اختصاص یافت.

"غلامرضا مرادی" تندیس بهترین بازیگر نقش اول در نمایش "بیسیمچی" از کرمانشاه، "زینب صفری" تندیس بهترین بازیگر زن در نمایش "پا روی آسفالت بذار" و "حسین سلطانعلیان" بهترین بازیگر نقش دوم مرد برای نمایش "زندگی با طعم خردل" از سمنان و "سهیلاالسادات حسینی" بهترین بازیگر نقش دوم زن برای نمایش "زندگی با طعم خردل" را به خود اختصاص دادند.

در بخش طراحی صحنه و گریم، تندیس جشنواره به "مهدی نجفی" برای نمایش "قاف عشق"، در بخش بهترین موسیقی تندیس جشنواره به "علی امامی" برای نمایش "بیسیمچی" و بهترین بروشور جشنواره به "حسن خورشیدی" برای نمایش "زندگی با طعم خردل" تعلق گرفت.

جایزه ویژه هیئت داوران نیز به نمایش "زندگی با طعم خردل" که کار گروه نمایشی قاف است تعلق گرفت.

سومین جشنواره فرهنگی و هنری کارکنان سپاه با حضور 26 گروه در سه بخش تئاتر، سرود و تواشیح به مدت دو روز به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها