اعزام ۱۴۰۰ بسیجی، "دشتی" به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی از اعزام ۱۴۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان دشتی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳ - 09March 2014

اعزام ۱۴۰۰ بسیجی،

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بوشهر، سرهنگ "مراد کاظمی" فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی صبح امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور شهرستان دشتی اظهار کرد: به زودی هزار و ۴۰۰ نفر از بسیجیان حلقههای شجره طیبه صالحین شهرستان دشتی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده و با رشادتها و دلاور مردیهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا خواهند شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی افزود: اردو بخشی از زندگی است و اردوهای راهیان نور بخشی از زندگی مردم را تشکیل میدهد و هر چه ما به ایام عید نوروز نزدیک میشویم حضور مردم در مناطق عملیاتی نیز بیشتر میشود.

وی با اشاره به اینکه سهمیه شهرستان دشتی در اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب در سال جاری هزار و ۴۰۰ نفر خواهد بود، یادآور شد: این زائران در سه مرحله با ۱۵ دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه خودرو سبک اعزام خواهند شد.

"کاظمی" با بیان اینکه شبهای خاطرهگویی و روایتگری در عملیاتهای مختلف توسط راویان برای زائران برگزار میشود، خاطرنشان کرد:  اعزام کاروان از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز و تا ۱۱ سال ۱۳۹۳ ادامه دارد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی یادآور شد: این زائران از یادمان شهدای هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان از جمله شلمچه، هویزه، طلائیه، اروندکنار، دهلاویه، خرمشهر و... بازدید خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها