سرهنگ بی‌نیاز خبر داد

آغاز اردوی راهیان‌نور دریایی خلیج فارس از 25 اسفند

معاون هماهنگ کننده منطقه دوم دریایی سپاه گفت: اردوی راهیان نور دریایی خلیج فارس از 25 اسفند آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱ - 10March 2014

آغاز اردوی راهیان‌نور دریایی خلیج فارس از 25 اسفند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "غلامرضا بی نیاز" معاون هماهنگ کننده منطقه دوم دریایی سپاه در این نشست که در سالن جلسات فرماندهی منطقه دوم دریایی بوشهر برگزاری شد، گفت: با هماهنگیهای به عمل آمده ما مشتاقانه منتظر ورود زائرین اردوهای راهیان دریایی از سراسر کشور هستیم.

وی راهیان نور را فرصت مناسبی برای انتقال ایثارگریها و رشادتهای رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس خواند و افزود: ما میبایست از این ظرفیت با تمام توان در جهت انتقال این ارزشها به نسل جوان از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

سرهنگ بینیاز با اشاره به اینکه جزیره خارگ تنها نقطهای از خاک میهن اسلامی است که به تعداد روزهای جنگ بمباران شده است، خاطرنشان کرد: آشنا ساختن آحاد مردم جامعه از این همه ظلم دشمن و در عوض ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام در برابر این همه وحشی گری یک تکلیف همگانی است.

وی تصریح کرد: ما به مدت 19 روز (از بیست و پنج اسفند تا سیزدهم فروردین ماه) ترابری دریایی زائرین را با دو فروند شناور بر عهده داشته و در طول مسیر با روایتگری روایان در درون شناورها و همچنین با راهاندازی نمایشگاهی از رشادتها و ایثارگریهای رزمندگان اسلام گوشهای از دین خود را به نظام و شهدا ادا خواهیم کرد.

معاون هماهنگ کننده منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر در پایان به رضایت مندی زائرین از برگزاری اردوی راهیان نور دریایی طبق نظر سنجیهای صورت گرفته در سالهای گذشته اشاره کرد و بیان کرد: ما باید به این مهم اکتفاء نکرده و بر ارتقاء کیفی بیش از پیش تلاش کنیم.

نظر شما
پربیننده ها