آصفری در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

اقدام تروریستی ناو وینسنس با شکست‌ ارتش رژیم بعثی در جبهه‌های جنوب مرتبط بود

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بدون تردید حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرباس ایرانی در آن مقطع زمانی ارتباط مستقیمی با جنگ ایران و عراق و پیروزی های پی در پی رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنوب داشت.
کد خبر: ۲۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰ - 01July 2014

اقدام تروریستی ناو وینسنس با شکست‌ ارتش رژیم بعثی در جبهه‌های جنوب مرتبط بود

«محمدحسن آصفری» دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس ضمن اشاره به روند سلطهگری آمریکا برابر ملتهای استقلال طلب اظهار کرد: یقینا اقدام  تروریستی ناو هواپیمابر آمریکایی در خلیج فارس اولین و آخرین جنایت آمریکا در قبال ملت ایران نبوده و تاریخ  ۳۵ ساله انقلاب ما مملو از اینگونه اقدمات ضدبشری و خصمانه است، زیرا استقلال ملتهای آزادی خواه همواره مانعی بر سر راه منافع آنها محسوب می شود.

وی در این رابطه افزود: کودتای نوژه، حادثه طبس، راه اندازی جنگ هشت ساله، حمله به سکوهای نفتی، حمایتهای مالی و نظامی از عراق، حمایت از مخالفان نظام، پشتیبانی از گروههای معارض و معاند، حمایت از فتنه گران و تجهیز گروهکهای تروریستی جهت براندازی، همه بیانگر گوشهای از جنایات کشور آمریکا علیه ملت عزیزمان است که با کنار هم قرار دادن این پازل، اعتماد به آنان برای ما همچون افسانهای غیر قابل باور تجلی میکند، و دستگاههای دیپلماسی ما باید در این رابطه هوشیار باشند.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بدون تردید حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرباس ایرانی در آن مقطع زمانی ارتباط مستقیمی با جنگ ایران و عراق و پیروزی های پی در پی رزمندگان اسلام در  جبهههای جنوب داشت.

«آصفری» در پایان خاطرنشان کرد: به روایت تاریخ دفاع مقدس، دشمن بعثی در هر مقطعی که در مقابل رزمندگان اسلام با مشکل و یا شکست مواجه میشد، با استفاده از تحرکات حامیان فرامنطقهای خود، کشور ما را وارد عرصه جدیدی از منازعات می کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار