پیام تسلیت ارتش به مناسبت درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دنبال درگذشت رئیس مجلس خبرگان رهبری، طی پیامی درگذشت این روحانی جلیل القدر و یار دیرین امام و انقلاب را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵ - 21October 2014

پیام تسلیت ارتش به مناسبت درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در این پیام آمده است: انالله و انا الیه راجعون. ارتش جمهوری اسلامی ایران درگذشت مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر، روحانی عالیمقام، حضرت آیتالله مهدوی کنی، رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری را به آحاد ملت فهیم و قدرشناس ایران اسلامی، حضرت آیتالله العظمی خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیت محترم آیتالله مهدوی کنی تسلیت و تعزیت گفته و طول عمر بابرکت را برای بازماندگان ایشان از خداوند متعال خواستار است.

در ادامه این پیام آمده است: مجاهدت در راه حق و حقیقت، اعتلای راستی و درستی، تلاش و کوشش در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، تلمذ در نزد استادانی همچون علامه طباطبایی، آیتالله بروجردی، امام خمینی و آیتالله گلپایگانی و نیز جهاد و کوشش در سنگر علم و دانش، از ایشان انسانی وارسته ساخته بود که تمام عمر بابرکت خود را به نیکی و خیر گذراند.

"قبول مسئولیت در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی در شورای موقت انقلاب و دولتهای شهیدان رجایی و باهنر، تربیت شاگردانی فراوان در دانشگاه امام صادق (ع) و نیز نشر و گسترش فرهنگ اسلامی با تألیف دهها کتاب علمی و پژوهشی، حضرت آیتالله مهدوی کنی را به پایه و شالودهای اساسی در شکلگیری، حفظ و ثبات ایران اسلامی تبدیل کرده است که مطمئناً تا سالها آثار بابرکت این روحانی جلیل القدر منشأ خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود."

در پایان این پیام، ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت مجدد درگذشت آیتالله مهدوی کنی، رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری، علو درجات را برای روح بزرگوار این روحانی عظیمالشأن و صبر و اجر جزیل را برای خانواده و بستگان ایشان از خداوند منان مسئلت کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها