پیام تسلیت وزیر دفاع در پی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵ - 22October 2014

پیام تسلیت وزیر دفاع در پی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، در پیام سردار سرتیپ حسین دهقان آمده است:

خبر ارتحال عالم مجاهد، یار و یاور صدیق امام و رهبری، حضرت آیتالله حاج  محمدرضا مهدوی کنی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بیشک نقش اساسی ایشان در شکلگیری و پیشبرد نهضت اسلامی به رهبری امام راحل عظیمالشأن(ره) و مبارزه با رژیم ستمشاهی که در این راه بارها زندان و شکنجه و تبعید را برای آن عزیز به همراه داشت از حافظه مردم قدرشناس ایران اسلامی محو نخواهد شد.

آن مرحوم که به معنای کامل از خویش رسته و به خدا پیوسته بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با کوله باری از ایمان، اخلاص، تقوا و تعهد، در سختترین دورانها با وجود خطرات بسیار لحظهای از یاری دین خدا و مقتدای خویش  دریغ نورزید و در هر صحنهای که نظام به ایشان احتیاج داشت، با ثبات قدم و بصیرت مثالزدنی به ادای تکلیف الهی   پرداخت.

گرچه خدمات درخشان آن عزیز سفرکرده به معراج در عرصههای مختلف نظام، معرف الگوی مدیریت اسلامی و انقلابی بود لکن نقطه اوج خدمات ایشان را باید در پیوند ناگسستنی روحانیت متعهد به اسلام و انقلاب با مردم بهویژه جوانان دانست.

اینجانب فقدان آن عالم ربانی را به محضر حضرت بقیةالله الاعظم(عج)، مقام عظمای ولایت، سلسله جلیله روحانیت، بیت مکرم و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت الهی و همنشینی با ابرار مسئلت مینمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار