حجت‌الاسلام میرلوحی در جمع خبرنگاران:

امیدوارم حضرت آیت‌الله مهدوی کنی مهمان سید الشهدا باشند

داماد آیت‌الله مهدوی کنی گفت: ایشان در آستانه ماه محرم و شهادت امام حسین(ع) دعوت حق را لبیک گفتند و ان‌شاءالله به زیارت اباعبدالله‌الحسین(ع) بشتابند و مهمان سید الشهدا باشند.
کد خبر: ۳۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶ - 21October 2014

امیدوارم حضرت آیت‌الله مهدوی کنی مهمان سید الشهدا باشند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین میرلوحی داماد مرحوم آیتالله مهدوی کنی در حاشیه مراسم وداع دانشجویان امام صادق(ع) با پیکر آن مرحوم گفت: صبح امروز قلب ایشان دچار آریتمی شد و بعد از دو ساعت تلاش پزشکان دست تقدیر الهی و مشیت خداوند متعال بر این قرار گرفت که در آستانه ماه محرم و شهادت امام حسین(ع) دعوت حق را لبیک گفتند و انشاءالله به زیارت اباعبداللهالحسین(ع) بشتابند و مهمان سید الشهدا باشند.

داماد مرحوم آیتالله مهدوی کنی با اشاره به مراسم تشییع پیکر رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مراسم تشییع جنازه روز پنجشنبه در دانشگاه تهران و بعد از اقامه نماز به امامت مقام معظم رهبری انجام میشود.

وی در ادامه گفت: نخستین مجلس ختم ایشان را مقام معظم رهبری روز شنبه ساعت 15 الی 17 در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار میکنند.

حجتالاسلام میرلوحی خاطرنشان کرد: مجلس ختم بعدی روز یکشنبه ساعت 15 الی 17 در دانشگاه امام صادق(ع) که خود این بزرگوار مؤسس آن بودهاند از طرف بیت آن مرحوم، جامعه روحانیت، مجلس خبرگان، حوزه علمیه مروی و مرکز رسیدگی به مساجد برگزار میشود.

وی گفت: از طرف بزرگان، مجالس دیگری نیز درخواست شده است که در مرحله بعدی اطلاعرسانی میشود. انشاءالله در این مجلس کلیه مومنین، علما، دانشگاهیان و امت حزب الله شرکت خواهند کرد.

داماد مرحوم مهدوی کنی اظهار داشت: فعلا برای ما مراسم وداع و تغسیل و تکفین مهم است و مابقی مسائل تشریفاتی است؛ انشاءالله این وظیفه شرعی به نحو احسن و به عنایت خداوند و همانطور که در آداب شرع وارد شده است، انجام شود.

میرلوحی در خصوص محل تدفین پیکر آیتالله مهدوی کنی نیز گفت: پیکر ایشان بنابر وصیتشان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی دفن خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها