با صدور پیامی

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل رحلت آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در پیامی درگذشت آیت‌الله «مهدوی کنی» یار رهبری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷ - 21October 2014

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل رحلت آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستادهاند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. سوره احزاب آیه 23

رحلت یار دیرین امام و همراه بی ادعای رهبر معظم انقلاب، کسی که سالها عمر با برکت خویش را در مسیر مجاهدت و تلاش برای تجلی اسلام عزیز صرف کرده بود، حقیقتا جانگداز و ثلمهای جبران ناپذیر است.

درگذشت شخصیتی همچون آیت الله مهدوی کنی که سالهای مبارزه با طاغوت، را سراسر در پیکار و زندان و تبعید و زیر شکنجههای سخت گذرانده است و پس از انقلاب نیز در خیل خدمتگزاران به اسلام و انقلاب خالصانه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است، سخت و دردآور است.

از حضور خاضعانه در میان عامه مردم، تلاش مجاهدانه در مبارزات پیش از انقلاب و خدمتی مستمر در نظام مقدس جمهوری اسلامی  تا مدیریت یکی از فعالترین نهادهای علمی یعنی دانشگاه و حضور در میان دانشجویان، نشانگر شخصیت ذوابعاد حضرت آیتالله مهدوی کنی بود. شخصیتی که در دفاع از حریم امام(ره) و ولایت ثابتقدم بود و هیچگاه از مسیر اصول انقلاب عدول نکرد.

آیتالله مهدوی کنی در همه دوران عمر با برکتش، با نفاق مبارزه و در برابر ساختارشکنیها و هجمهها علیه آرمانهای امام و ولایت ایستادگی نمود و با بصیرتافزایی نقش خود را در فراز و نشیبهای انقلاب ایفا کرد. قبول مسئولیتهای سخت در دوران امام(ره) و مقابله با فتنههای 78 و88 گوشهای از مجاهدتهای آیتالله مهدوی کنی هوشمندی و بزرگمنشی ایشان بود.

بی شک امروز، خدمتگزاران راستین انقلاب، مردم،  دانشگاه و جامعه دانشگاهی داغدار رحلت این معلم اخلاق و استاد وارسته است. انشاءالله که این عبد خالص پروردگار و دلداده به حریم پاک اهل بیت متنعم از خوان کرم آل الله و محشور با اولیای الهی است.

اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای سراسر کشور، این ثلمه بزرگ را به حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و علمای بلاد و ملت بزرگ ایران تسلیت و تعزیت میگوید و از حضرت منان علو درجات برای آیتالله مهدوی کنی و صبر جزیل برای بازماندگان طلب میکند.

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار