باهنر در صحن علنی:

خدمات آیت‌الله مهدوی کنی از خاطر ملت ایران پاک نمی شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله مهدوی کنی یاوری صدیق برای رهبری بود و خدماتی کم‌نظیر و بعضا بی‌نظیر برای انقلاب و کشور در مقاطع مختلف انجام داد.
کد خبر: ۳۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵ - 21October 2014

خدمات آیت‌الله مهدوی کنی از خاطر ملت ایران پاک نمی شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، محمدرضا باهنر که ریاست جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی را در غیاب علی لاریجانی بر عهده داشت در نطقی عنوان کرد: متاسفانه، خبر رحلت عالم وارسته و مجاهد بزرگ حضرت آیتالله مهدوی کنی توسط مقامات بیمارستانی تایید شد و روح بلند ایشان به ملکوت اعلی پیوست.

وی افزود: به حقیقت ایشان یاوری صدیق برای رهبری بود و خدماتی کمنظیر و بعضا بینظیر برای انقلاب و کشور در مقاطع مختلف انجام داد.

باهنر تصریح کرد: بی تردید خدمات این یار سفر کرده از خاطر ملت رشید اسلامی پاک نخواهد شد؛ مدیریت مجلس خبرگان رهبری در تاسیس و اداره دانشگاه بزرگ امام صادق(ع) و مسئولیت جامعه روحانیت مبارز تنها بخشی از زحمات این یار عالیقدر است و میتوان ایشان را عضو هیات امنای انقلاب اسلامی دانست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: ایشان تکیهگاهی استوار برای نیروهای دلبسته به نیروهای انقلاب، امام(ره) و رهبری بود و از این به بعد نبود این بزرگوار بیش از پیش در میان آنها احساس خواهد شد و این ثلمه را به صاحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و خانواده بزرگوارشان تسلیت عرض میکنیم و برای آن روح عالی، علوّ درجات مسالت مینماییم.

لازم به ذکر است که نمایندگان پس از اتمام سخنان محمدرضا باهنر با قرائت فاتحهای یاد آیتالله مهدوی کنی را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار