حماسه‌ کربلای پنج-12/ سرلشکر قاسم سلیمانی:

گردان 408 لشکر ثارالله گردان ذاکرین بود/ "کربلای 5" با قدرت بازوان توانمند این گردان رقم خورد

فرمانده لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس می‌گوید: هیچ کس نمی‌تواند از ذهن خود تصویر زیبا و فراموش ناشدنی گردان 408 را در کنار اروند در کربلای 4 که جوی‌های خون کوچکی روان بود و من این جویهای خون را به چشم خودم دیدم و دیدم چگونه بدون ذره‌ای ابهام و ترس و تردید به اروند زدند، فراموش کند.
کد خبر: ۳۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷ - 28December 2014

گردان 408 لشکر ثارالله گردان ذاکرین بود/

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، سال 89 یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 و شهدای گردان 408 لشکر 41 ثارالله در کرمان برگزار شد، سرلشکر "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و لشکر 41 ثارالله پیامی صوتی به این مراسم فرستادند که متن آن در ادامه میآید:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی که بحث از گردان 408 میشود یعنی بحث مردان اشکها، مردانی که در شبهای تاریک در دل وحشت نیزه میزدند و راه را برای هزاران مجاهد دیگر باز میکردند. اعتقاد قلبیام این است که نام گردان 408 و شهدای 408 و شبهای 408 آنرا به مرتبهای رسانده است که نام این گردان را بدون وضوی دل بردن، صواب نیست. برای گردان 408 همین کافی است که در دو عملیات بزرگ و مهم تاثیرگذار و تاریخ جنگ ما حضور داشت. کربلای 4 اوج هنرنمایی، تعبد و ولایت پذیری این گردان به تشیع و اسلام عزیز است.

نظر شما
پربیننده ها