شکست حصر سوسنگرد؛ حماسه‌ای بزرگ/ 17

شکست حصر سوسنگرد علیرغم خیانت‌های بنی صدر زمینه‌ساز پیروزی‌های آینده شد

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد طی بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت حماسه آزادسازی سوسنگرد، تاکید کرد: این حماسه نقطه عطفی شد تا در آن شرایط سخت، علی‌رغم خیانت­‌های بنی­ صدر و همفکرانش هیمنه شکست ناپذیر ارتش بعثی فرو ریزد و زمینه­‌ساز پیروزی‌های آینده شود.
کد خبر: ۳۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸ - 17November 2014

شکست حصر سوسنگرد علیرغم خیانت‌های بنی صدر زمینه‌ساز پیروزی‌های آینده شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد با صدور بیانیهای 26 آبان ماه سالروز آزادسازی سوسنگرد را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: سال­های پرافتخار دفاع مقدس یادآور رشادت، ایثار و مجاهدت شهیدان، رزمندگان و استقامت و پایداری ملت ایران در برابر زیاده­خواهی و سلطه جویی دشمنان قسم خورده به سرکردگی آمریکا علیه نظام مقدس اسلامی است. مجاهدت، فداکاری و مقاومت مردان و زنان در برابر تجاوز دشمنان و یاری خداوند متعال در لحظه لحظههای آن دوران با حماسههایی وصفناپذیر در تاریخ رقم خورده است.

این بیانیه میافزاید: حماسه شکست حصر و آزادسازی سوسنگرد در تاریخ 26 آبان نقطه عطفی شد تا در آن شرایط سخت، علیرغم خیانت­ها و خباثت­های بنی­ صدر و همفکرانش هیمنه شکست ناپذیر ارتش بعثی فرو ریزد و زمینه­ساز پیروزیهای آینده شود.

این بیانیه خاطرنشان میکند: ایفای نقش کمنظیر مقام معظم رهبری و همراهی مجاهد بزرگ شهید دکتر چمران و لبیک رزمندگان دلاور میهن اسلامی اعم از ارتشیان، سپاهیان، نیروهای مردمی و عشایر قهرمان به فرمان حضرت امام(ره) که فرمودند: «سوسنگرد بایستی تا فردا آزاد شود» با رشادت و شهادتطلبی، باعث شد تا این شهر به شهر عاشقان شهادت مشهور شود. پاسداشت و گرامیداشت آن حماسه همیشه جاوید، کمترین وظیفه و ادای دینی به حماسهسازان پرافتخار دفاع مقدس است.

در پایان این بیانیه آمده است: جوانان دیروز در پاسداری از انقلاب و ارزش­ها و حفاظت از مرزهای این سرزمین در جنگ نظامی حماسه­های بی­نظیر آفریدند و امروز میدانی برای خلق حماسه­ای دیگر پیشروی ماست و وظیفه همگان به عنوان وارثان و حافظان ارزش­های انقلاب اسلامی و آرمان­های حضرت امام(ره) در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که نشئت گرفته از فرهنگ عاشورا و درسآموزی از ندای ملکوتی «هیهات منا الذله» سرور و سالار شهیدان، است تا در راه اعتلا و سربلندی نظام اسلامی برای فتح قله­های پیشرفت تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه­ای(مدظله­العالی) از هیچ کوشش و تلاشی دریغ ننماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار