شکست حصر سوسنگرد؛ حماسه‌ای بزرگ/ 29

طاهرخانی: آزادسازی سوسنگرد تجلی ولایتمداری بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: حماسه شکست حصر و آزادسازی سوسنگرد تجلی ولایتمداری بود.
کد خبر: ۳۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹ - 18November 2014

طاهرخانی: آزادسازی سوسنگرد تجلی ولایتمداری بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در آیین بزرگداشت حماسه آزادسازی سوسنگرد که شب گذشته در سالن شهید رجایی قزوین برگزار شد، گفت: حماسه شکست حصر و آزادسازی سوسنگرد تجلی ولایتمداری بود و اگر این نبود قطعا پیروزیهای سوسنگرد حاصل نمیشد.

دبیر ستاد بزرگداشت آزادسازی سوسنگرد استان قزوین در ادامه افزود: در آبان سال 1359سوسنگرد قهرمان سراسر ایستادگی و مقاومت بود و نقطه وحدت نیروهای ارتش، سپاه و بسیج مردمی بود.

طاهرخانی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در خط مقدم این عملیات گفت: حضور شجاعانه مقام معظم رهبری در سوسنگرد و آن دو نامهای که در نیمه شب 26 آبان 1359 برای سرهنگ قاسمی و امیر فلاحی نوشتند سوسنگرد، حمیدیه و اهواز را از سقوط نجات داد.

وی با اشاره به نقش شهید چمران در کنار مقام معظم رهبری افزود: شهید چمران به همراه نیروهای ستاد جنگهای نامنظم در این عملیات حضور جدی و موثر داشتند.

در ادامه این مراسم از 5 خانواده معظم شهید عملیات آزاد سازی سوسنگرد استان قزوین که در حماسه سوسنگرد در کنار شهید چمران حضور داشتند و به شهادت رسیدند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها