شکست حصر سوسنگرد؛ حماسه‌ای بزرگ/ 32

رزمندگان با الهام گرفتن از عاشورا سوسنگرد را آزاد کردند

رئیس اداره بازنشستگی نیروهای مسلح مازندران با اشاره به نقش عاشورایی رزمندگان اسلام در آزادسازی سوسنگرد گفت: رزمندگان اسلام با الهام گرفتن از عاشورا سوسنگرد را آزاد کردند.
کد خبر: ۳۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴ - 18November 2014

رزمندگان با الهام گرفتن از عاشورا سوسنگرد را آزاد کردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، «مهدی علی اکبری» رئیس اداره بازنشستگی نیروهای مسلح مازندران در هفتمین دوره گلگشت خانوادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح مازندران که به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی سوسنگرد انجام شد، با حضور در مرکز پدافند بابلسر تقوای الهی و عدم دلبستگی به دنیا را از ویژگیهای رزمندگان اسلام در دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: رزمندگان اسلام با ولایتمداری و ولایت پذیری نقش مهمی در پیروزی جنگ تحمیلی داشتهاند.

وی در ادامه خواستار ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه شد و با اشاره به نقش عاشورایی رزمندگان اسلام در آزادسازی سوسنگرد گفت: رزمندگان اسلام با الهام گرفتن از عاشورا سوسنگرد را آزاد کردند.

رئیس اداره بازنشستگی نیروهای مسلح مازندران با تأکید بر ترویج سیره شهدا تصریح کرد: پیروی از این فرهنگ سعادت اخروی ما را در پی دارد.

خاطر نشان میسازد در هفتمین دوره گلگشت خانوادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح مازندران برنامههای متنوع فرهنگی، ورزشی و کارگاههای آموزش خانواده همراه با مراسم تکریم ایثارگران اجرا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار