سرهنگ غزنوی:

موفقیت هیئت هسته‌ای از برکات تفکر بسیجی است

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: موفقیت هیئت مذاکره کننده هسته‌ای نشان دهنده موفقیت فرهنگ و تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۱ - 25November 2013

موفقیت هیئت هسته‌ای از برکات تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "نصرالله غزنوی" معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در آیین تقدیر از برگزیدگان دومین دوسالانه عکس بسیج در سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: موفقیت هیئت دیپلماسی هستهای نشان دهنده موفقیت فرهنگ و تفکر بسیجی، ایستادگی، ایثارگری و راست قامتی ملت بزرگ ایران است.

وی تصریح کرد: ایثارگریها، خون شهدا و دعای خانواده شهدا موجب شد ایرانی که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نقش چندانی در تحولات جهان نداشت، روز به روز سربلند و سرافرازتر شود.

غزنوی افزود: تا وقتی که سرلوحه کار و اندیشه ما اخلاص و ایثارگری باشد و از فرهنگ حسینی و تفکر مهدوی پیروی کنیم، درهای پیروزی به روی ما باز است و اگر در این مسیر حرکت کرده و دین خدا را یاری کنیم، خداوند نیز ما را یاری میکند.

وی بیان کرد: هفته بسیج یک فرصت است که بیش از دیگر روزها و مناسبتها از شهدا، آزادگان، جانبازان، ایثارگران و کسانی که همه هستی خود بدون هیچ گونه ادعای طلبکارانه، بدون خودخواهی و در گمنامی تقدیم خدا کردند یاد کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: اگر خداوند بخواهد نام کسی را بلند بگرداند، بدون رسانههای جمعی نیز روز به روز یاد و نامش را زندهتر و پرآوازهتر میکند.

غزنوی افزود: در سال 61 هجری قمری هیچ رسانه ای به سبک امروزی وجود نداشت، ولی خداوند حماسه امام حسین (ع) را تا روز قیامت ثبت و ضبط کرد.

وی اضافه کرد: از آنجا که بسیج برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است روز به روز یاد، نام، تفکر و فرهنگ بسیج نیز زنده میشود و امروز نه تنها در سرزمین ایران اسلامی و منطقه بلکه در جهان شاهد بخشی از موفقیتهای تفکر بسیجی هستیم.

غزنوی با اشاره به این که بسیج شامل افزون بر 20 قشر مختلف است، عنوان کرد: بسیج هنرمندان یکی از اقشار مهم و تأثیرگذار در مجموعه بسیج است و یکی از قشرهایی که نقش بسزایی در مجموعه بسیج دارد هنرمندان هستند.

وی گفت: هر نوع هنر نقش موثری در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی دارد و آنچه هنر را جاودان میکند توجه هنر به نوع دینی و آیینی آن است و اگر هنر به این دو پیوند بخورد ماندگار خواهد شد.

در این آیین از برگزیدگان دومین دوسالانه عکس بسیج در استان بوشهر با اهدای لوح و جایزه تقدیر و نمایشگاه آثار برگزیده نیز در گالری حوزه هنری افتتاح شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار